AIRES MATEUS I EDUARDO SOUTO DE MOURA en la XVIII cerimònia de lliurament de beques de la FUNDACIÓN ARQUIA

beques
13 octubre 2017

El prestigiós arquitecte portuguès Manuel Aires Mateus, referent de l'arquitectura actual, exposarà la seva obra recent en una conferència magistral titulada ‘PROYECTO – REFLEXIÓN’ organitzada per la Fundación Arquia.

L'esdeveniment tindrà lloc el proper 19 d'octubre de 2017 a les 12 del migdia a l'auditori de MediaLab Prado Madrid, amb motiu del XVIII Lliurament de Beques Arquia.

En el mateix acte es farà la presentació del tema del concurs 2018  ‘Dissenyar un Cabanon’ per part del jurat únic Eduardo Souto de Moura, Premi Pritzker 2011.

Hi haurà un aperitiu per a tots els assistents i regalarem l'últim número* de la col·lecció arquia/contextos "Guía para estudiantes de arquitectura". (*Unitats limitades)