DARRERS DIES – TANCAMENT CONVOCATÒRIA BEQUES DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS 2018

beques
24 abril 2018

Recordem que el termini d'admissió de sol·licituds de participació en la convocatòria de beques de pràctiques professionals 2018 - 24 beques per a la realització de pràctiques professionals en estudis europeus d'arquitectura + 1 beca per a la realització de pràctiques de gestió cultural a la Fundación Arquia a Barcelona + 3 beques per a la realització de pràctiques a l'Administració Pública, Ministeri de Foment, Direcció General d'Arquitectura, Habitatge i Sòl a Madrid + 2 beques per a la realització de pràctiques professionals a la Fundación Metrópoli, a Madrid - acaba el dilluns 30 d'abril del 2018, a les 12 del migdia.

Us hi podreu inscriure i participar a http://fundacion.arquia.es/es/concursos/becas/Convocatoria?anyo=2018

Esperem que us hi apunteu!