ASSIGNACIÓ DE LA BECA D'EMPRENEDORIA I INNOVACIÓ EN ARQUITECTURA 2017

Emprenedoria
26 julio 2017

S'ha realitzat l'adjudicació de la III Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura, convocada per la Fundació Arquia, en col·laboració amb Factoría Cultural / Vivero de Industrias Creativas en Matadero Madrid per al desenvolupament d'un projecte de negoci en qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

El jurat, per unanimitat, va decidir concedir el premi de la III convocatòria de la Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura 2017 al projecte següent:

1. ID 86. "Urbano Data Eye", presentat per Rodrigo Delsó Guitierrez.

Suplents (mencions):

1. ID 77. "Inclus: Diseño universal", presentat per Alba Balmaseda Domínguez.

2. ID 60. “Playgrounds educativos", presentat per Ignacio Gias.

Podeu consultar l'acta del jurat de la convocatòria i obtenir més informació en l'apartat corresponent a la convocatòria actual al nostre web: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/otrosconcursos/emprendimiento/arquitectura/Convocatoria/Becarios?anyo=2017