ASSIGNACIÓ DE LA BECA DE RECERCA A NOVA YORK 2017

Investigació
4 julio 2017

S'ha realitzat l'adjudicació de la III Beca de Recerca, convocada per la Fundació Arquia, en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, per al desenvolupament d'un projecte de recerca a la ciutat de Nova York.

El jurat, per unanimitat, va decidir concedir el premi de la III convocatòria de la Beca de Recerca a Nova York 2017 a:

The New York Factory. Laboratori d'estratègies arquitectòniques. 1960-actualitat, d'Angela Juarranz Serrano.

Pel seu ric plantejament, que desperta confiança i grans expectatives en el desenvolupament, potenciat per l'àmbit de la ciutat de destinació.

Suplent del premi:

Leftovers. Exploring the byproducts of the grid, de Marta López Marcos

Mencions:

1. Habitar en l'era digital. Models col·laboratius per a la ciutat de Nova York, de Lucia De Molina Benavides.
  2. D'Olivia Russell Sage a Jane Jacobs: dones a les xarxes internacionals de l'urbanisme, de Maria Cristina García González.
  3. Arquitectura de l'experiència. Per una didàctica de l'espai, de Queralt Garriga Gimeno.
  4. John Cage, la no-música la no-arquitectura, de Miguel Guerra Mirón.

Podeu consultar l'acta del jurat de la convocatòria i obtenir més informació en l'apartat corresponent a la convocatòria actual al nostre web: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/otrosconcursos/investigacion/Convocatoria/Ganadores?anyo=2017