III CONVOCATÒRIA DE LA BECA DE RECERCA A NOVA YORK - DATA LÍMIT: 2 DE MAIG

Investigació
2 febrero 2017

A partir de l'1 de febrer de 2017 podreu inscriure-us en la III convocatòria de les Beques de Recerca 2017 per a l'adjudicació d'una beca adreçada a arquitectes titulats en una escola d'arquitectura del territori espanyol que vulguin desenvolupar un projecte de recerca a la ciutat de Nova York.

La Beca de Recerca, convocada per la Fundació Arquia en col·laboració amb la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, pretén impulsar la realització d'un projecte de recerca en l'àmbit de l'arquitectura proporcionant oportunitats per crear-lo, desenvolupar-lo i comunicar-lo i oferint als candidats les condicions i facilitant-los els mitjans per desenvolupar-lo com a suport als seus esforços i iniciativa.

La beca es desenvoluparà durant un període de sis mesos de durada, en una institució acadèmica de reconegut prestigi de Nova York, una ciutat que es considera un centre d'innovació, amb una gran activitat en creació cultural i difusió del coneixement.

La Fundació Arquia subvencionarà el becari seleccionat amb una dotació de 18.000 euros.

Inscriviu-vos-hi abans del 2 de maig de 2017 a les 12 del migdia.

Podeu consultar les bases de la convocatòria i obtenir-ne més informació a l'apartat corresponent a la convocatòria actual del nostre web: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/otrosconcursos/investigacion/Convocatoria?anyo=2017