Premi "Publicacions: Altres suports" a la col·lecció arquia/maestros a la X BIAU - São Paulo, 2016

Audiovisuals
10 octubre 2016

La Fundació Arquia va rebre, el passat 10 d'octubre de 2016, a São Paulo (Brasil), el Premi Publicacions a la categoria "Altres suports", atorgat pel jurat de la X BIAU - Biennal Iberoamericana d'Arquitectura i Urbanisme, per la seva col·lecció d'entrevistes audiovisuals a mestres internacionals de l'arquitectura: arquia/maestros

La reunió del jurat va tenir lloc a Madrid (Espanya), els dies 1 i 2 d'abril de 2016, constituïda amb els membres següents: Luis Asín (Espanya), Ricardo Carvalho (Portugal), Fernando Márquez Cecilia (Espanya) i José Luis Uribe (Xile): "El treball premiat a la categoria d'Altres suports ha estat la col·lecció arquia/maestros de la Fundació Arquia, per les entrevistes a Rafael Moneo, Ricardo Bofill, Manuel Gallego, Oriol Bohigas i Antonio Fernández Alba." Acta X BIAU-São Paulo, 2016.