La Fundació Arquia rep el reconeixement del Gremi d'Editors pels seus 25 anys de tasca editorial

Publicacions
28 diciembre 2015

El 15 de desembre de 2015, Gerardo García-Ventosa, com a director de la Fundació Arquia, recollia en representació de la fundació el reconeixement atorgat pel Gremi d'Editors. El premi valora els 25 anys de tasca editorial de la Fundació Arquia.

La Nit de l'Edició es va dur a terme al Convent dels Àngels, a Barcelona. i també s'hi va retre homenatge a l'escultor Jaume Plensa amb el premi Atlàntida per la seva contribució al foment de la lectura, i a l'Enciclopèdia Catalana i l'Editorial Kairós pels seus cinquantens aniversaris.