Presentació de la nova col·lecció arquia/contextos a Barcelona

Publicacions
4 diciembre 2015

El proper dia 21 de desembre a les 19 h, a la llibreria Alibri de Barcelona, es durà a terme la presentació de la col·lecció arquia/contextos, una coedició entre la Fundació Arquia i Los Libros de la Catarata, en la qual intervindran:

Gerardo García-Ventosa, doctor en arquitectura i director de la Fundació Arquia.

Pedro Azara,, doctor, arquitecte i professor d'estètica; autor del llibre.

Juli Llueca, arquitecte i autor del llibre “Guía emocional del autopromotor”.

Anna i Eugeni Bach, arquitectes, professors i autors del llibre “Más vivienda por menos”.

L'acte tindrà lloc el dilluns 21 de desembre de 2015, a les 19.00 h, a la Llibreria Alibri (c/ Balmes, 26, Barcelona). (Aforament: de 45 a 100 persones.)

La nova col·lecció arquia/contextos s'integra dins de les activitats de la institució, i es caracteritza principalment per la difusió de la cultura arquitectònica i l'aproximació de la figura de l'arquitecte a la societat.

El “context” actual fa pertinent un acostament a la ciutadania de la utilitat dels coneixements, serveis i habilitats dels arquitectesamb la finalitat de consolidar criteris que permetin una major comprensió de la tasca arquitectònica i la seva contribució a la societat.