ENQUESTA ARQUIA 2014. El 31 de desembre de 2014 va finalitzar el termini de participació

enquestes
12 enero 2015

Durant el mes de gener de 2015 es realitzarà el sorteig, entre els participants que hagin completat i enviat l'enquesta, davant de notari, dels tres viatges per a dues persones a Nova York, per realitzar els dies següents a la Setmana Santa de 2015, i els deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia. Un cop verificades les dades, el resultat es comunicarà individualment als participants guanyadors i es farà públic a través de les pàgines web del Grup Arquia durant el mes de febrer de 2015. En la primavera d'aquest mateix any, es publicarà l'informe dels resultats obtinguts a partir de les respostes que els participants en els mòduls professionals d'arquitectes i estudiants d'arquitectura hagin donat al qüestionari de l'enquesta, i que es tractaran de manera confidencial. Aquest informe l'elaborarà el sociòleg Emilio Luque, professor titular de medi ambient i societat a la UNED.