OPINEU A L'ENQUESTA ARQUIA I GUANYEU UN VIATGE AL CONGRÉS DE LA UIA A SEÜL! DATA LÍMIT 30 DE JUNY

enquestes
6 marzo 2017

EL TERMINI DE PARTICIPACIÓ ÉS DES DE L'1 DE MARÇ FINS AL 30 DE JUNY DE 2017

La Fundació Arquia desenvolupa la VII enquesta a estudiants d'arquitectura i la V enquesta a arquitectes. En podeu consultar les bases a www.arquia.es/encuesta

Entre els participants que hagin completat i enviat l'enquesta se sortejaran, al juliol de 2017, davant de notari, un viatge per a dues persones al Congrés de la UIA 2017 a Seül, per realitzar del 2 al 11 de setembre, i deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia.

Els participants poden actualitzar la seva informació fins al dia del tancament de la convocatòria, el 30 de juny de 2017 a les 12 del migdia, però el qüestionari només es pot enviar una vegada.

Si sou arquitecte, accediu a l'enquesta aquí

Si sou estudiant d'arquitectura, accediu a l'enquesta aquí