Cicle: "Menos Arquitectura, más Ciudad" a arquia/filmoteca

filmoteca
29 octubre 2018

Arquia/Filmoteca posa a disposició els vídeos del V Congreso Internacional de Arquitectura: 'Más Arquitectura, más Ciudad' organitzat per Fundación Arquitectura y Sociedad que es va celebrar el passat mes de Juny a Pamplona.

Els vídeos disponibles corresponen al programa de taules rodones i diàlegs entre reconeguts convidats:

01. INTRODUCCIÓ: amb Uxue Barkos Berruezo, presidenta de la Comunidad Floral de Navarra, Carlos Salchaga, president de la Fundación Arquitectura y Sociedad i Francisco Mangado, fundador d'Arquitectura y Sociedad.

02. LA CIUDAD NOS HACE LIBRES: Eduardo Mendoza, escriptor (Barcelona) i Leonardo Padura, escriptor (La Habana). Diàleg 'Prodigios urbanos / The Wonder of Cities' moderats per José Luis García Delgado.

03. EL GOBIERNO DE LAS CIUDADES: Manuela Carmena, alcaldessa de Madrid i Joan Clos, Director Executiu de l'ONU-HABITAT. Diàleg 'Urbes consolidadas y emergentes / Established and Emerging Metropolis' moderat per Javier Conde.

04. VISIONES URBANAS: Iwan Baan (Amsterdam) i Dominique Perrault (París). Diàleg 'La ciudad en mutación / The City in Mutation', moderats per Luis Fernández-Galiano.

05. LA CIUDAD COMO PROYECTO: Farshid Moussavi (Londres) i Belinda Tato, sòcia fundadora d'Ecosistema Urbano (Madrid). Diàleg 'Construir en el ámbito urbano / Building in the Urban Realm' moderades per Ángela García de Paredes.

06. ARQUITECTURAS DE LA URBANIDAD: Salvador Rueda, Director de l'Agencia de Ecología Urbana BCNecologia i Deyan Sudjic, Director del Design Museum (Londres). Diàleg 'Ecología política de la ciudad / Political Ecology of the City' moderats per Sandra Ollo.