Arquia/maisuak programak 2016an São Paulon egindako X. BIAUn jasotako "Argitalpenak: Beste euskarri batzuk" saria

Ikus entzunezkoak
10 octubre 2016

2016ko urriaren 10ean, Arquia Fundazioak argitalpenen saria jaso zuen ("Beste euskarri batzuk" kategorian) São Paulon (Brasil), BIAU - ARKITEKTURA ETA HIRIGINTZARI BURUZKO IBEROAMERIKAKO X. BIURTEKOko epaimahaiaren eskutik, arkitekturako nazioarteko maisuei egindako ikus-entzunezko elkarrizketa-bildumagatik: arquia/maisuak

Epaimahaia Madrilen bildu zen (Espainia), 2016ko apirilaren 1ean eta 2an, eta honako kide hauek izan zituen: Luis Asín (Espainia), Ricardo Carvalho (Portugal), Fernando Márquez Cecilia (Espainia) eta José Luis Uribe (Txile): "Beste euskarri batzuk kategorian saritutako lana Arquia Fundazioaren arquia/maisuak izan da, Rafael Moneo, Ricardo Bofill, Manuel Gallego, Oriol Bohigas eta Antonio Fernández Alba arkitektoei egindako elkarrizketengatik." 2016an São Paulon egindako X. BIAUko akta.