arquia/temas 38 SIZAxSIZA

Argitalpenak
22 septiembre 2015

"Álvaro Siza arkitektoaren lanaren alderdi ez hain ezagunak erakusteko asmoz sortu zen liburua.Bere lana eta bera gertutik ezagutzen genuenok behartuta sentitu ginen bere lanari buruzko alderdi garrantzitsuak baina ia inoiz argitaratu ez zirenak lantzen ziren liburu bat sortzera.

Baina liburua egiten ari ginela espero ez genituen bere lanaren beste dimentsio batzuk ere ezagutu ahal izan ditugu.Egin ditugun elkarrizketa ugariri esker ezagutu ahal izan dugu Siza nekaezina, beti lanerako eta arkitekturari buruz hitz egiteko prest zegoena. Baina batez ere bere marrazki eta proposamen artxibo magikoa eta amaiezina izan da horretaz jabearazi diguna, guztiek ezaugarri plastiko bikaina zuten, baina etengabeko bilaketa ziren, bikaintasuna lortzeko bere nahiaren erakusle gisa.(...)" Juan Rodríguez eta Carlos Seoanek idatzitako liburuaren sarrerako pasartea.