2014KO ARQUIA INKESTA. 2014ko abenduaren 31n amaitu da parte hartzeko epea

inkestak
12 enero 2015

2015eko urtarrilean, inkesta bete eta bidali duten parte hartzaile guztien artean zozketatuko dira, notario aurrean, New Yorkera joateko bi pertsonentzako hiru bidaia (2015eko Aste Santuan egin beharko da bidaia) eta Arquia Fundazioak editatutako bi liburuz eta bi dokumentalez osatutako sortak. Datuak egiaztatu ostean, banan banan jakinaraziko zaie parte hartzaile irabazleei eta Arquia taldearen webgunearen bidez jakinaraziko da emaitza 2015eko otsailean. Urte bereko udaberrian, modu konfidentzialean tratatutako inkestako galdetegian arkitekto profesionalek eta arkitektura ikasleek emandako emaitzetatik lortutako emaitzen txostena argitaratuko da. Txosten hori Emilio Luque soziologoak egingo du, UNEDeko Ingurumen eta Gizarte irakasle titularra.