ÚLTIMOS DÍAS – PECHE DA CONVOCATORIA DAS BOLSAS DE PRÁCTICAS PROFESIONAIS 2018

bolsas
24 abril 2018

Lembramos que o prazo de admisión de solicitudes para participar na convocatoria de bolsas de prácticas profesionais 2018 (24 bolsas para a realización de prácticas profesionais en estudios europeos de arquitectura + 1 bolsa para a realización de prácticas de xestión cultural na Fundación Arquia en Barcelona + 3 bolsas para a realización de prácticas na Administración pública, Ministerio de Fomento, Dirección Xeral de Arquitectura, Vivenda e Solo en Madrid + 2 bolsas para a realización de prácticas profesionais na Fundación Metrópoli en Madrid) remata o luns 30 de abril de 2018 ás 12.00 do mediodía.

Poderás inscribirte e participar en http://fundacion.arquia.es/gl/concursos/becas/convocatoria?anyo=2018.

Esperamos contar contigo!