ASIGNACIÓN BOLSA DE EMPRENDEMENTO E INNOVACIÓN EN ARQUITECTURA 2017

Emprendemento
26 julio 2017

Realizouse a adxudicación da III Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura, convocada pola Fundación Arquia en colaboración con Factoría Cultural / viveiro de industrias creativas en Matadero Madrid, para o desenvolvemento dun proxecto de negocio en calquera dos campos da profesión de arquitecto.

O xurado, por unanimidade, decidiu conceder o premio da III convocatoria da Bolsa de Emprendemento e Innovación en Arquitectura 2017 ao proxecto seguinte:

1. ID 86. «Urbano Data Eye» presentado por Rodrigo Delsó Guitierrez.

Suplentes (mencións):

1. ID 77. «Inclus: Diseño universal» presentado por Alba Balmaseda Domínguez.

2. ID 60. «Playgrounds educativos» presentado por Ignacio Gias.

Podes consultar a acta do xurado da convocatoria e obter máis información no apartado correspondente á convocatoria actual na nosa web: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/otrosconcursos/emprendemento/arquitectura/Convocatoria/Becarios?anyo=2017