A Fundación Arquia recibe o recoñecemento do Gremi d'Editors polos seus 25 anos de labor editorial

Publicacións
28 diciembre 2015

O pasado 15 de decembro de 2015, Gerardo García-Ventosa, como director da Fundación Arquia, recollía en representación o recoñecemento outorgado polo Gremi d'Editors. O Premio valora os 25 anos de labor editorial da Fundación Arquia.

A noite da edición levouse a cabo no Convent dels Ángels en Barcelona, en que tamén se homenaxeou ao escultor Jaume Plensa co premio Atlántida pola súa contribución ao fomento da lectura e á Enciclopedia Catalana e á Editorial Kairós polo seu cincuentenario.