Ciclo: «Menos arquitectura, máis cidade» en arquia/filmoteca

filmoteca
29 octubre 2018

Arquia/Filmoteca pon a disposición os vídeos do V Congreso Internacional de Arquitectura «Máis arquitectura, máis cidade» organizado pola Fundación Arquitectura y Sociedad que tivo lugar o pasado mes de xuño en Pamplona.

Os vídeos dispoñibles corresponden ao programa de mesas redondas e diálogos entre recoñecidos convidados:

01. INTRODUCIÓN: con Uxue Barkos Berruezo, presidenta da Comunidade Floral de Navarra; Carlos Salchaga, presidente da Fundación Arquitectura y Sociedad, e Francisco Mangado, fundado de Arquitectura y Sociedad.

02. A CIDADE FAINOS LIBRES: Eduardo Mendoza, escritor (Barcelona), e Leonardo Padura, escritor (A Habana). Diálogo «Prodigios urbanos / The Wonder of Cities» moderado por José Luis García Delgado.

03. O GOBERNO DAS CIDADES: Manuela Carmena, alcaldesa de Madrid, e Joan Clos, director executivo de ONU-HABITAT. Diálogo «Urbes consolidadas y emergentes / Established and Emerging Metropolises» moderado por Javier Conde.

04. VISIÓNS URBANAS: Iwan Baan (Ámsterdam) e Dominique Perrault (París). Diálogo «La ciudad en mutación / The City in Mutation» moderado por Luis Fernández-Galiano.

05. A CIDADE COMO PROXECTO: Farshid Moussavi (Londres) e Belinda Tato, socia fundadora de Ecosistema Urbano (Madrid). Diálogo «Construir en el ámbito urbano / Building in the Urban Realm» moderado por Ángela García de Paredes.

06. ARQUITECTURAS DA URBANIDADE: Salvador Rueda, director da axencia de ecoloxía urbana BCNecologia, e Deyan Sudjic, director do Design Museum (Londres). Diálogo «Ecología política de la ciudad / Political Ecology of the City» moderado por Sandra Ollo.