2017ko arquia/Tesiak lehiaketan aurrehautatutako tesien zerrenda

Tesia
13 diciembre 2017

2017ko ekainaren 20an, arkitektura-tesien bi urtez behingo lehiaketaren XI. deialdia itxi zen, arquia/tesiak  2017, eta, guztira, 176 doktoretza-tesik hartu zuten parte. Ekainaren 26tik azaroaren 27ra, epaimahai kide bakoitzak dosierrak baloratuko dituzte, eta 26 hautatu dituzte guztira. Aurrehautatutakoek lehiaketaren oinarriak betetzen dituzten ikusteko egiaztapen egin ostean, eta Fundazioak xede horretarako eskura dituen baliabideen eta bitartekoen bidez, zerrenda aukeratu da.

Laster egile bakoitzarekin harremanetan jarriko da doktoretza-tesiaren kopia oso bat eskatzeko lehiaketaren bigarren faserako, deialdia erabaki eta epaimahaiaren erabakia jakinaraziz 2018ko udaberrian.

Zorionak aurrehautatuei eta eskerrik asko parte-hartzaileei erakutsitako interesagatik, eskaintzagatik eta aurkeztutako tesien maila altuagatik.

(Ikus aurrehautatutako tesien zerrenda 2017ko arquia/Tesiak atalean)
Arquia Fundazioa, 2017ko abenduaren 13an.