Alor kulturala /

Mediateka

Alberto Campo Baeza
Labor of Love

Lasaitasun handiko toki batean, egun euritsu eta lainotsu baten ondoren, argi bizi bat islatzen da Londresko Hudson ibai handiko ur sakonen ispiluaren gelditasunean

Patrick Keiller

Patrick Keillerrek Britainia Handiko paisaia eta geografia ekonomikoa aztertzen ditu dokumental honetan.
Ikusi filmografia

Bartzelonako Gas Dorrea

Bartzelonako Goi Arkitektura Teknikoko Eskolako Arkitektura eta Zinema Ikastaro Praktikoa

Zuzendaritza: Maria Mauti Bartzelonako Goi Arkitektura Teknikoko Eskolako Arkitektura eta Zinema Ikastaro Praktikoko zuzendaritza: Antonio Pizza, 2019ko Arkitektura eta Zinema ikastaroaren oinarritik abiatuta

Lina Bo Bardi

Poesía Precisa

XX. mendeko arkitekturako ahots berezienetako bat da. Brasil, herrialde atzerritarra batetik, eta sutsuki propioa bestetik. Bertako arkitekto gisa, Bo Bardik ondo asmatu zuen bere jaioterriko Italian ikasitako modernotasun estetikoa publikoaren zerbitzura moldatzen.

Bildumak

Mediatekari buruz

Mediatekak filmoteka espezializatu bat dauka, 1.000 ikus-entzuneko artxibotik gorakoa; plataforma berdingabea da Europan arkitekturako ikus-entzunezkoak ikertu, zabaldu eta berriz balioan jartzeko, egun funtsetan dauden ikus-entzunezkoen digitalizazio, babes eta erakustearen bitartez. Lan horrek, gainera, obra horiek erregistratu eta zaintzeko aukera ematen du.

Mediatekan filmografia bat ere badago, ikus-entzunezkoen 4.000 erregistrotik gora biltzen dituena; erregistro horiek funts propiokoak dira, eta baita Espainiako arkitektoen elkargo ofizialek eta arkitekturako eskolek gordetzen dituzten funtsetakoak ere. Arquia Fundazioak erakunde horiekin sinatzen dituen kolaborazio-hitzarmenen bitartez, elkarteen funtsetako pieza batzuk digitalizatzen dira, Filmotekan linean ikusteko. Horrez gain, dauzkaten titulu guztien erregistroa egiten da filmografian; hori horrela, funtsak zaintzen laguntzen da, eta arkitekturaren alorreko kultura eta ikerkuntza sustatzen da.

Azken berriak

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa, erabiltzaile-profil desberdinetan