Área Profesional / Convocatorias

Convocatoria Ibérica 2019

Ediciones anteriores

Acerca de Tesis

Su propósito es acceder a las tesis más relevantes que se hayan realizado en las escuelas de arquitectos para publicarlas y así poner al alcance del público interesado en los estudios sobre arquitectura un valioso material que, de otro modo, resultaría de difícil consulta.

Seguir leyendo >

Noticias arquia / tesis

2015eko arquia/tesis lehiaketaren deialdia. HARTU PARTE!

Ireki da Arkitektura tesien bi urtez behingo lehiaketaren X. deialdia; argitaratu gabeko doktoretza tesiak hautatzera bideratutako lehiaketaren asmoa arquia/tesis bildumako funts editoriala handitzea da, bestela lortzea zaila litzatekeen material baliotsua interesatzen zaion publikoaren eskura jarriz.

15 abril 2015