• Homenaje a Oriol Bohigas

(Barcelona, 1925-2021)

Disfruta del visionado gratuito de su número de la colección arquia/maestros.

• Concurso Branding y Naming de la Casa de la Arquitectura

• VIII edición arquia/próxima

Fecha límite: 17 de diciembre

Participa
  • Nuevos packs

promocionales FQ a 30€

¡Aprovecha para completar tus colecciones!

*En venta a través de nuestra web.
    *Disponibles hasta el viernes 10 de diciembre de 2021.

Ver packs
  • Ciclo Arquitectura e industria.

Materiales y sistemas

España Vacía -

España Llena

Descarga el catálogo
  • Llamada a participación:

Fecha límite: 15 de junio

• UNCERTAINTY

Pabellón español

XVII Muestra Internacional de  Arquitectura

La Biennale di Venezia

• NEW BAUHAUS

PRIZES

Fecha límite: 31 de mayo

• Rafael Moneo,

León de Oro a la

trayectoria en

La Biennale di Venezia

• El cine y la arquitectura según Fritz Lang

Daniele Porretta

• I CONGRESO INTERNACIONAL 2021 ARQUITECTURA Y PERSONA: Formar para transformar

Del 27 sept - 01 oct  2021

Más información
  • I Foro Urbano de España "Ciudades y territorios en la recuperación social y económica"

Del 5 al 7 de octubre de 2021

Palacio de Exposiciones y Congresos de Sevilla

Más información

Eileen Gray: diseño y arquitectura para una nueva forma de vivir.

Por Núria Moliner

Ver ciclo

Descarga gratuita de 'La ciudad es de todos' en homenaje a Paulo Mendes da Rocha

Más información

Accede á descarga gratuíta dalgunhas das publicacións editadas pola Fundación Arquia.

Acceso a descargas gratuítas

XXII Convocatoria Concurso ARQUIA/BECAS

24 BECAS en estudios de arquitectura europeos +

2 BECAS en estudios de arquitectura de Estados Unidos +

2 BECAS  Fundación Metrópoli +

1 BECA en la Royal Academy of Arts +

3 BECAS Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana +

3 BECAS Ministerio de Asuntos Exteriores, Unión Ejuropea  y Cooperación  (2 en Madrid y 1 en Roma) +

2 BECAS de matrícula Campus de Ultzama

El compás y la cámara

Estudios sobre Fritz Lang.

Autor: Manuel García Roig

Colección: La cimbra 14

Moi posiblemente o oficio de cineasta sexa o que máis se asemexe ao de arquitecto, xa que ambos, tanto na realización dunha película como na execución dun proxecto, conteñen unha dimensión artesana baseada esencialmente na precisión eo coidado polo detalle.

Máis información

A filmoteca recupera os diálogos do Fórum Barcelona 2004 sobre a cidade do século XXI

Deontología y arquitectura

Manual para un ejercicio profesional digno

Autores: Eloy Algorri García, Gloria Gómez Muñoz

O obxectivo desta guía e ofrecer un manual didáctico e práctico, que dea a coñecer os principios nos que se fundamenta a ética profesional e a deontoloxía en arquitectura, para un exercicio contextualizado, digno e comprometido ca realidade na actualidade e no futuro máis próximo.

Colección e-temas 7

Entre(vistas) arquitectónicas

Autor: Octavio Mestre

Colección: la cimbra 13

Esta selección de Entre(vistas) arquitectónicas ten como finalidade amosar e establecer un conxunto de olladas cruzadas ou enfoques periféricos a través duns textos que tentan captar as sinerxías creadas entre varias disciplinas afíns, pois é importante que a arquitectura saia dos confíns do seu exercicio cotián: unha arquitectura ensimesmada non serve, nin tan sequera a nós mesmos.