Fundazioa

Fundazioari buruz

1990ean Arquia/banca bankuak bere Fundazioa sortu zen. Arkitekturaren, diseinuaren eta hirigintzaren alorretako proiektuak sustatu eta hedatzea izan da bere xedea hasieratik, bereziki kulturarekin, gizartearekin, laguntzarekin, lanbideekin eta trebakuntzarekin erlazionatutakoak. Urte hauetan zehar, unean uneko egoeretara egokitzen joan da eta, azken hamarkadan, hirukoiztu egin du bere jardueretara bideratutako dirua; izan ere, egoera ekonomikoaren ondorioz, handitu egin dira kolektiboaren beharrak.

• Aurkezpena
  • FUNDAZIOAK EZ DIRA SOILIK GUZTION ONGIZATEA BERMATZEKO ERAKUNDEAK; EREDU DITUGUN GIZARTE ASKEEN ADIERAZPEN-MODUA ERE BADIRA. WALTER SCHELL

Arkitekturaren inguruko kultura zabaltzeko egiten duen etengabeko lana da Arquia Fundazioaren ezaugarririk nabarmenena. Horren bidez, arkitektoaren irudia eta haren lana jendartean hobetzea da bere helburu nagusia.

Oinarrizko lau zutabetan dautza gure balioak: gardentasuna, geroz eta zorrotzagoa den gizarte bati erantzunez. Erabat gardenak gara bai jasotzen ditugun baliabideak kudeatzeko era erakustean, eta bai Fundazioak antolatzen dituen lehiaketetako hautapen- eta esleipen-prozesuak erakustean ere. Urtero epaimahaiak berritzea da gauza horien guztien irizpide komuna.

Komunikazioa, sektoreko eragile guztiengana arin iristeko bide gisa. Fundazioak berezko duen lurraldez kanpoko izaera dela bide, topagune eta hedabide gisa aurkezten da webgunea, profesionalen errealitatea globalki jendarteratuz, bai Estatuan eta bai nazioartean.

Partaidetza eta gobernu ona, baliabideak ahalik eta gehien optimizatzeko gaitasun gisa.

Europar Batasuna eta Latinoamerika dira Fundazioaren lurralde-esparrua, baina Espainian dihardu bereziki. 1990eko ekainaren 27ko Aginduari jarraikiz, Kultura Ministerioaren Fundazioen Erregistroan dago jasota, eta 167 zenbakia du.

Izen soziala:

Arquia Fundazioa - IFZ: G59417279 - 1990eko ekainaren 27ko Aginduari jarraikiz, Kultura Ministerioaren Fundazioen Erregistroan dago jasota, eta 167 zenbakia du.

• Erakundea
  • SI LES FUNDACIONS NO EXISTISSIN, CALDRIA INVENTAR-LES, PERQUÈ REALITZESSIN JUSTAMENT EL QUE A MI EM SEMBLA LA SEVA FUNCIÓ PRIMORDIAL: SER AVANTGUARDA DE LA SOCIETAT, AVANTGUARDA SOCIAL. JOSÉ LUIS SAMPEDRO

Patronatua eta zuzendaritza

Según lo dispuesto en el artículo 11 de los Estatutos de la Fundación Arquia, el Patronato estará integrado por las personas que en cada momento sean miembros del Consejo de Administración de ARQUIA BANK, S.A. y su Director General, así como por un máximo de dos personas designadas por dicho Consejo de Administración.

Señalados con (*) los miembros de la Comisión Delegada

Francisco Javier Navarro Martínez

Presidentea

Zaragozan jaio zen, eta, 1973an, Nafarroako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan lortu zuen arkitekto-titulua.
    Urte asko eman ditu arkitekto gisa jardunean, eta eraikuntza-proiektu pribatu ugari gauzatu ditu.
    Arquia Caja de Arquitectos bankuaren kide fundatzailea da (1983), eta erakunde horretako kontseilaria izan da 2003ra arte. Urte horretan, bankuaren eta Arquia Fundazioaren presidente izendatu zuten. Fundazioaren xedeen artean, arkitekturaren, eraikuntzaren, diseinuaren, hirigintzaren eta, oro har, arkitektoen jarduerarekin erlazionatutako alor guztietan gauzatutako eta izaera sozial, profesional eta hezigarria duten ideiak sustatzea dago.

Alberto Alonso Saezmiera

1. presidenteordea

Arkitekto gisa lizentziatu zen Sevillako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan, Hirigintzako espezialitatean (1975).
    Málagako Arkitektoen Elkargo Ofizialeko idazkaria izan da 1977ko maiatzetik 1979ko maiatzera.
    Málagako Arkitektoen Elkargo Ofizialeko idazkaria izan da 1981eko maiatzetik 1983ko maiatzera.
    Ekialdeko Andaluziako Arkitektoen Elkargo Ofizialaren gobernu-batzordeko kidea izan da 8 urtez.
    Málagako Arkitektoen Elkargo Ofizialeko presidentea izan da 8 urtez (1983-1987) eta (1993-1997).
    Málagako Arkitektoen Elkargo Ofizialaren kultura-batzordea sortu du.
    Málagako Arkitektoen Kooperatiba sortu du.
    Málagako Komertzio Ganberako kide elkartua izan da 2 urtez...

Carlos Gómez Agustí (*)

Vocal

Madrilgo Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan lizentziatu zen arkitekto gisa.
    Arquia Fundazioko nagusia da 1999tik.
    Arquitectura COAM Fundazioko nagusia izan da 1993tik 2002ra.
    Docomomo Fundazioko nagusia da 2006tik.
    Arquia Fundazioaren ordezkaritza-batzordeko kidea izan da 2004tik 2011ra.
    Docomomo Fundazioaren batzorde teknikoko kidea da 2006tik.
    Arkitekto libre gisa dihardu.
    Etxebizitza sozialeko sariak jaso ditu programa publikoetarako ia 700 etxebizitza babesturekin (Móstoles, Madril (5) eta...

Fernando Díaz-Pinés Mateo (*)

Vocal

Fernando Díaz-Pinés Mateo (Ceuta, 1959).
    Arkitekto gisa lizentziatu zen Madrilgo Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan, Hirigintzako espezialitatean (1984).
    Arkitekto-doktoretza lortu zuen (bikain ‘cum laude’) Valladolideko Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan, ‘Santa Iglesia Catedral de San Antolín de Palencia. Análisis e historia de la arquitectura de la "Bella Desconocida"’ izeneko tesiarekin (1994)
    . MAGETko Arkitekturaren Adierazpen Grafikoko katedrako irakasle elkartua izan da (1989-1991), baita Proiektu Arkitektonikoen irakasle elkartua (1991-1995) eta bitarteko irakasle titularra ere (1995-1997), eta unibertsitate-irakasle titularra da 1997tik. Gainera, VAGETko Proiektuak I ikasgaiaren arduraduna da (gaur egun Arkitekturaren Oinarrien...

Montserrat Nogués Teixidor (*)

Vocal

MONTSERRAT NOGUES I TEIXIDOR (Girona, 1955)
    Bartzelonako Arkitekturako Goi Eskola Tenikoan lizentziatu zen arkitekto gisa 1983an, Proiektuetako, Hirigintzako eta Historiako espezialitateetan.
    Zerbitzu kulturalen arkitekto arduraduna eta COAC elkarteko Gironako mugapeko Liburuzaina (1985-1990).
    Hainbat erakusketaren komisarioa eta diseinatzailea izan da; workshop-en eta konferentzia-zikloen antolatzailea eta COAC elkartearen hainbat argitalpen eta arkitektura-libururen koordinatzailea.
    Calongeko Udalaren Azpiegitura eta Obra Publikoen Saileko arkitekto arduraduna (2000-2003).
    Arkitekto liberal gisa egindako ibilbide profesionalean, hainbat arkitekto eta...

Sol Candela Alcover

Directora

1986an, arkitekto gisa lizentziatu zen Valentziako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan, Eraikuntzako espezialitatean. Valentziako Generalitatearen Herrilan, Hirigintza eta Garraio Sailak emandako Karrera Amaierako Proiektuaren saria jaso zuen.
    Etengabe birziklatu da profesionalki; bai gai teknikoei, tasazioei eta balorazioei dagokienez, eta bai zoruari eta ondarean esku hartzeari buruzko legedian ere. Denborarekin bildutako esperientziarekin batera, arkitektura gizartearekin eta arkitekturaren figurarekin parekatzeko eta ikertzeko aukera hobea izan du.
    Valentziako Erkidegoko Arkitektoen Elkargo Ofizialean (COACV) sartu zenetik, proiektu asko burutu ditu lanbidean etengabe jardunez, eta, aldi berean, elkargoaren egituraren gobernu-organoetan hartu du parte kargu ezberdinen...

Arquia Fundazioaren organigrama

Jarraian, Arquia Fundazioaren funtzionamenduari buruzko organigrama deskarga dezakezu PDF formatuan.

• Gardentasuna
  •  Gardentasuna eta kontuak ematea dira Arquia Fundazioaren ezaugarririk nabarmenenak. Gure ikusmoldeak agerian uzten duenez, geroz eta konpromiso sendoagoa dugu eraginkortasunarekin, kudeaketa hobetzearekin, emaitzak lortzearekin, gardentasunarekin eta kontuak lankideei nahiz gizarteari ematearekin.

Lankideek nahiz gizarteak Arquia Fundazioarengan konfiantza izaten jarraitzeko eta Fundazioaren sinesgarritasuna mantentzeko funtsezko aspektuak dira gardentasuna eta kontuak ematea.

Dagozkion erregistro publikoetan daude jasota Arquia Fundazioaren kontuak, eta urtero ikuskatzen dira. Orri honetan, gure jarduerei buruzko informazio guztia aurkituko duzu eguneratuta.

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa, erabiltzaile-profil desberdinetan