Alor kulturala / mediateka

Filmografia

arquia/filmografia programari buruz

Arkitekturari buruzko ikus-entzunezkoen erregistro batean datzan Arquia Fundazioaren programa bat da Arkitekturari buruzko Filmografia. Formatu bereko ikus-entzunezko fitxen bidez planteatuta dago, eta kontsultak egiteko kokapen fisikoa du. Zikloen funtzionaltasunarekin batera, Filmoteka osatzeko eta Mediateka arkitekturari eta hirigintzari buruzko ikus-entzunezkoak ikertzeko zentro bilakatzeko ekin genion Filmografia programari. Egun, obra ugari ditugu bertan.

Une honetan, erreferentziadun 3000 izenburuz osatutako oinarri bat ari gara sortzen. Egunez egun, Espainiako arkitektura-elkargo ofizialen eta arkitektura-eskolen ikus-entzunezko funtsek emandako informazioarekin doa handituz, baita Arquia Fundazioak ikus-entzunezkoen sareko plataformetan eta Estatuko nahiz nazioarteko beste erakunde batzuetan dauden ikus-entzunezkoei buruz bildutako eta ikertutako materialarekin ere.

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa, erabiltzaile-profil desberdinetan