CODERCH ARTXIBOA. Hitzarmenaren sinadura

Argitalpenak
5 julio 2017

Joan de astelehenean, 2017ko ekainaren 19an, Coderch Artxiboa katalogatzeko eta digitalizatzeko hitzarmena sinatu zuten entre Ana Coderchek, José Antonio Coderch de Sentmenat (1913-1984) arkitektoaren legatuaren oinordekoen ordezkariak, eta Gerardo García-Ventosak, Arquia Fundazioaren zuzendariak. Ekitaldira Elena Coderch ere bertaratu zen, arkitektoaren biloba.

Coderch Artxiboak 9800 dokumentu inguru ditu 875 karpetatan klasifikatuta, eta, besteak beste, planoak, krokisak, dokumentazio teknikoa, obren dokumentazioa, fakturak, ordainagiriak eta argazkiak ditu. 1997tik 2014ra, Vallèsko Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan egon zen, eta, denbora horretan zehar, ikertzaileen eskura jarri zen kontsultatu ahal izan zezaten, eta digitalizatzeko aukera ere eman zen.