Alor profesionala / Deialdiak

BLOGeko korrespontsalak

II Convocatoria 2018

• Oinarriak
  • Arquia Fundazioko blogaren hasierako xedea lanbidearen gaur egungo kezkei buruzko eztabaida, pentsaera eta kritika gune bat izatea zen eta gazte arkitektoentzako topagune ere bai, lanbide baten topagune, 2.0 plaza digital edo agora bat.

Premisa horrekin, Arquia Fundazioak 2018. urtean Arquia Fundazioko blogean zazpi korrespontsal berri gehitzeko II. deialdia deitu du (5 espainiar eta 2 portugaldar), bertako eduki tematikoa dinamizatzeko asmoz.
    Aurten, Arquia Banca-ren bi bulego ireki ditugun Lisboan eta Porton, Arquia Fundazioak Portugalgo bi arkitektori eta/edo ikasleri irekitzen dien deialdia.
     Korrespontsal berriak urtean lau argitalpen argitaratu ahal izango dituzte gehienez.

Hautagaiak
    Deialdian parte hartu ahal izango dute:

Espainiako edo atzerriko Arkitekturako Goi Eskola Tekniko batean titulua lortutako arkitektoak
    Espainiako edo atzerriko Arkitekturako Goi Eskola Tekniko bateko arkitektura ikaslea

Ezinbestekoa da hautagaiak fakturak egin ahal izatea. Artikuluak idazteko hizkuntza ofizialak gaztelania eta portugesa izango dira.

Egutegia
    Deialdiaren iragarpena eta irekiera: 2018ko martxoaren 5a
    Materiala bidaltzeko data: 2018ko martxoaren 5etik apirilaren 6ra
    Dokumentazioa bidaltzeko azken data: 2018ko apirilaren 6ko eguerdiko 12:00ak arte
    Proposamenen hausnarketa eta analisia: 2018ko apirilaren 6tik maiatzaren 4ra
    Deialdiaren ebazpena: 2018ko maiatzaren 28tik aurrera

Dokumentazioa eta bidaltzea
     Epaimahaiaren aurrean hautagaiaren anonimotasuna bermatzeko, bidalitako fitxategietan ez da datu pertsonalik adieraziko. Izena emateko inprimakiko derrigorrezko eremuetatik abiatuta, inprimakian bertan horretarako gaitutako eremuetan bi PDF fitxategi erantsi behar dira:

1 PDF fitxategi, eduki honekin:

A. Amaitutako eta argitaratzeko prest dagoen argitalpen bat (1/2 orrialdea)
     Argitalpena argitaratu gabea izan behar da eta deialdian hautatutako pertsona izango da egile bakarra. 450-500 hitz artean izan behar ditu (A4 baino gutxiago arial 10 tamainan).

B. Argitalpenen lau izenburu-proposamen (2/2 orrialdea)
     2018an argitara daitezkeen 4 argitalpen argitaragarriren izenburu-proposamena (A argitalpena barne) argitaratuko liratekeen sekzioa adieraziz, bakoitzaren 4 hitz-gako edo etiketa eta 140 karaktere baino gutxiagoko azalpen laburra.

1 PDF fitxategi CV labur batekin (1 orrialde)

Informazio gehiago lortzeko, ikusi oinarriak.

• Izen ematea
  • Sarean soilik eman ahal izango da izena deialdian, Arquia Fundazioaren plataformaren bidez. Izena ematen hasteko, aldez aurretik, plataformaren ziurtagiria beharko da FQ erabiltzaile ez direnentzat edo oraindik ziurtatu gabe daudenentzat. FQ erabiltzailearen akreditazioa.

Akreditatu ostean, izena emateko inprimakian sartu ahal izango da, Izen ematea botoiaren bidez.

Inprimakia eta beharrezko dokumentazioa bidali ostean, hautagaiak mezu bat jasoko du dokumentuak ongi bidali direla berretsiz.

• Izena emateko eta dokumentazioa bidaltzeko azken eguna
  • 2018ko apirilaren 6a, eguerdiko 12:00etan 13 de abril de 2018 a las 12:00 del mediodía

• Epaimahaia
  • Hauek dira epaimahaikideak:

SANTIAGO DE MOLINA

Arquia Fundazioko blogaren korrespontsala eta Múltiples estrategiak de arquitectura blogaren egilea

Santiago de Molina, arkitektoa (ETSAM, 1997) eta arkitekturan doktorea (UPM, 2001) "collagea eta arkitektura" gaiari buruzko tesiarekin, zeinarekin UPMko doktoretzako aparteko saria jaso zuen.
    Arkitektoa eta irakaslea; arkitekturaren dibulgazioa eta irakaskuntza eta bere bulegoko lana eta Múltiples estrategias de arquitectura bloga elkarbiziarazten ditu.

DOMENICO DI SIENA

Arkitektoa eta hirigilea

Domenico Di Siena arkitektoa eta hirigilea da ikasketaz. Diseinu sozialen, hiri-berrikuntzen, Network Thinking eta ezagutzaren kudeaketako proiektuen ikerlari, aholkulari eta sustatzaile gisa aritzen da. Urbano Humano blogaren egilea.

ANA LUISA SOARES

FALA ATELIER arkitektoa

Ana Luisa Soares (Oporto, 1988), arkitekto portugaldarra da Facultade de Arquitectura do Porto (Portugal) eta Tokyo University (Japonia)unibertsitateen eskutik.
    Fala atelier estudioaren sortzaileetako bat eta bazkidea da, Filipe Magalhães-ekin batera, 2013tik aurrera.

ÁNGELA BARRIOS

Arquia Fundazioko nagusia eta ordezkaria

Ángela Barrios, Sevilla 1970, 1996an arkitekturan lizentziatu zen Sevillako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan eta Arkitekturan dotore bihurtu zen 2001an. Gaur egun, irakasle titularra da Sevillako Unibertsitatean.

LORENZO BARNO

Arquia Fundazioko blogeko idazkaria eta editorial zuzendaria

Lorenzo Barnó, Iruñea 1973, arkitekto titulua lortu zuen Donostiako Arkitekturako Goi Eskola Teknikoan 2003an, Stepienybarno blog ezagunaren erdietako bat da. sareko marketina, negozio ereduak, edo lineako komunikazioa gisako gaietan espezializatu da, eta beti arkitekturaren eta arkitektoen mundura ekartzen ditu gai horiek.

• Balorazio-irizpideak
  • Argitalpenerako artikulu-proposamena (6p):
    Aurkeztutako post-aren kalitatea eta interesa parametro hauen arabera baloratuko da: Literatura jarrera, blogaren editorial lerroarekin bat etortzea, arkitektoengana ardura, 2.0 komunikazioa menderatzea, originaltasuna, eta eztabaida sortzeko gaitasuna. Ere berean, post-aren izenburu erakargarria, eta eskatutako luzerara doitzeko gaitasuna.

4 argitalpenen izenburu-proposamenak (4p):
    2018. urtean argitara daitezkeen 4 argitalpen argitaragarrien izenburu-proposamena argitaratuko liratekeen sekzioa adieraziz, bakoitzaren 4 hitz-gako edo etiketa eta 140 karaktere baino gutxiago dituen azalpen laburra.

Informazio gehiago oinarrietan.

Erregistratu Fundazioan

Erregistratu Fundazioko erabiltzaile gisa, erabiltzaile-profil desberdinetan