Assignació de la I Beca en Emprenedoria Social 2017

Emprenedoria
24 octubre 2017

Els membres del jurat han valorat favorablement el projecte guanyador "Enersite", de l'arquitecte Javier Fernández Ponce, per la seva incidència positiva en l'estalvi d'energia i la reducció de la contaminació que es genera durant el procés de l'obra, a través de la incorporació d'una gamma d'elements i productes que generin energia neta per a l'autoconsum de l'obra o basats en materials biodegradables. Es tracta d'un projecte que està en una fase d'idea i els membres del jurat consideren que pot beneficiar-se enormement de la participació en el programa d'emprenedoria social, on podrà desenvolupar l'impacte social i mediambiental positiu del projecte. El perfil de Javier Fernández Ponce és el d'una persona molt creativa, cooperativa i emprenedora, amb ganes d'incorporar millores en el sector de la construcció. La seva participació en el programa aportarà energia i coneixement en el grup de persones emprenedores que compondran l'edició actual del Programa d'Emprenedoria Social.

Han obtingut menció a la I Convocatòria, els projectes següents:

Mencions:

“Light, gamificamos la sostenibilidad”, de Santiago Jiménez Cortés i Carlos María Rosety Alonso.

“Simbiosis”, d'Irati Ezeiza Karrera i Ízaro Ezeiza Karrera.

En breu, es podrà consultar l'acta del jurat de la convocatòria i obtenir més informació en l'apartat corresponent a la convocatòria actual.

La nostra més gran enhorabona a Javier Fernández Ponce per haver aconseguit la beca.

La I Convocatòria de la Beca en Emprenedoria Social ha estat organitzada per la Fundación Arquia en col·laboració amb Barcelona Activa, amb l'objectiu de fomentar i donar suport a la creació d'iniciatives empresarials que tenen com a objectiu aconseguir una incidència positiva en la societat, que resolgui problemes actuals de la població, des d'una vessant social o mediambiental.

El nostre agraïment i les nostres felicitacions a tots els participants per l'alt nivell dels projectes presentats.