Àrea cultural / edicions

Publicacions

Catálogo Editorial FQ 2024

Catálogo editorial de la publicaciones de la Fundación Arquia, en él se recogen la novedades publicadas en todas nuestras colecciones: arquia/temas, arquia/tesis, la cimbra, sin prejuicios, arquia/documentales, arquia/maaestros y otras colecciones.

Actualizado a febrero de 2024

Descarga Catálogo en PDF

Accediu a la descàrrega gratuïta d'algunes de les publicacions que la Fundació Arquia edita.

Accés a descàrregues gratuïtes

Col·leccions

Sobre les publicacions

L'editorial de la Fundació Arquia es distingeix per la labor divulgadora del coneixement arquitectònic, per la línia d'edició coherent, amb un disseny cuidat i un contingut reconegut tant pel col·lectiu acadèmic com pel professional.

Segueix llegint >

Arquitectura del moviment modern a Espanya

Revisió del Registre DOCOMOMO Ibérico, 1925-1965

Consideraciones sobre l'obra de Rafael Moneo

(edició bilingüe es/pt)

«Una reflexió teòrica des de la professió. Materials d'arxiu (1961-2016)» a Museu Nacional Thyssen-Bornemisza el 2017

Destino Barcelona, 1911-1991

Al llarg del segle XX, Barcelona va ser una plataforma d'intercanvi d'idees que van afectar l'esdevenir de la història de l'arquitectura.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari