Àrea cultural / edicions

Publicacions

Col·leccions

Deontología y arquitectura

Manual para un ejercicio profesional digno

Autors: Eloy Algorri García, Gloria Gómez Muñoz

L'objectiu de la guia és oferir un manual didàctic i pràctic que serveixi per donar a conèixer els principis sobre els quals es fonamenta l'ètica professional i deontologia en l'arquitectura, per a un exercici contextualitzat, digne i compromès amb la realitat actual i amb el futur més proper.

Col·lecció e-temes 7

Entre(vistas) arquitectónicas

Autor: Octavio Mestre

Col·lecció la cimbra 13

Aquesta selecció d'Entre(vistes) arquitectòniques té l'objectiu de mostrar i establir un conjunt de mirades creuades o enfocaments perifèrics, a través d'uns textos que intenten captar les sinergies creades entre diverses disciplines afins, ja que és important que l'arquitectura surti dels límits del seu exercici quotidià: una arquitectura capficada no serveix, ni tan sols a nosaltres mateixos.