Àrea professional / Convocatòries

arquia Próxima

VIII Edición 2020-2021: Resiliencia. Un equilibrio dinámico.

Autor rehabilitación foto: Lorenzo Jurina

Empreses
0

VII Festival arquia/próxima 2020: Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

VI Festival arquia/próxima 2018: PRÀCTIQUES RELLEVANTS

El comissari Iñaki Carnicero, convida a reflexionar sobre la paradoxa produïda per l'èxit internacional de l'arquitectura espanyola
Visualitza el fòrum en diferit

VII edició 2018 - 2019. Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

visualitza

6 edicions anteriors

Visualitza edicions anteriors >

Fòrums anteriors

Sobre Próxima

és el programa cultural de la Fundació Arquia, concebut per oferir suport als arquitectes espanyols en els deu primers anys d'exercici professional i basat en la difusió, promoció i posada en valor de les seves realitzacions i principis com a professionals.

Segueix llegint >

Notícies arquia / próxima

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari