Àrea Professional / Convocatòries

arquia Pròxima

VIII Edició 2020-2021: Resiliencia. Un equilibrio dinámico.

Autor rehabilitació foto: Lorenzo Jurina

Empreses
0

VII Festival arquia/pròxima 2020: Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

VI Festival arquia/próxima 2018: PRÀCTIQUES RELLEVANTS

El comissari Iñaki Carnicero, convida a reflexionar sobre la paradoxa produïda per l'èxit internacional de l'arquitectura espanyola
Visualitza el fòrum en diferit

VII edició 2018 - 2019. Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

visualitza

Fòrums anteriors

Sobre Próxima

és el programa cultural de la Fundació Arquia, concebut per oferir suport als arquitectes espanyols en els deu primers anys d'exercici professional i basat en la difusió, promoció i posada en valor de les seves realitzacions i principis com a professionals.

Segueix llegint >

Notícies arquia / próxima

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari