Àrea professional / Convocatòries

arquia Beques

Manhattank - Depósitos de vida

de Jorge Cobo Juspérregui, és un dels projectes guanyadors de la XX convocatòria arquia/beques.
Es basa en la metamorfosi i recuperació dels watertanks, elements icònics, ubicats en llocs singulars de Nova York
Conegueu la resta dels projectes guanyadors
ESCOLES
Destinacions

Vaig anar-hi per l'arquitectura i vaig tornar amb molt més.

Experiència a Aires Mateus e Associados Lisboa

Sobre les beques

Les beques pretenen donar als candidats la possibilitat de complementar mitjançant pràctiques professionals els coneixements adquirits durant la seva formació i contribuir a l'acostament entre els àmbits professional i acadèmic facilitant l'accés dels beneficiaris a estudis europeus d'arquitectura qualificats.

Així mateix, el programa fomenta la mobilitat dins d'Europa, entenent-la com un factor enriquidor del desenvolupament personal. La pràctica es durà a terme, necessàriament, en un estudi d'arquitectura situat en una comunitat autònoma diferent de la de residència o estudi del becari.

Segueix llegint >