Política de galetes

Què són les galetes?

Les galetes són arxius petits de dades que s'utilitzen al terminal de l'usuari (com ara un ordinador, tauleta, telèfon mòbil, etc.) i que emmagatzemen i recuperen informació durant la seva navegació.

Hi ha diferents classes de galetes amb finalitats diferents. A continuació, se'n citen algunes de les més habituals.

Les galetes de tipus tècnic són necessàries per al funcionament del lloc web i l'ús per part de l'usuari de les diferents funcionalitats i serveis que ofereix, com ara les necessàries per: el manteniment de sessió, la diferenciació d'usuaris, l'autenticació legítima, el control de compres o operacions de banc en línia, o l'ús d'elements de seguretat. D'altres galetes permeten a l'usuari establir les seves preferències o característiques de navegació, com ara l'idioma, la configuració regional o el tipus de navegador emprat. També hi ha galetes de caràcter analític segons determinats criteris (freqüència d'accés, contingut visitat, temps de connexió, etc.) que permeten l'estudi de comportament al web per tal de millorar el servei. En aquesta mateixa línia, hi ha un altre tipus de galetes de caràcter publicitari que, a través de l'observació d'accessos i hàbits, faciliten l'oferta de publicitat relacionada amb els interessos del perfil de l'usuari.

Consentiment

Només utilitzarem galetes a condició que donis el teu consentiment, excepte en els supòsits en què les galetes siguin necessàries per al funcionament del nostre lloc web i els serveis que s'hi ofereixen.

Les galetes que fem servir a Arquia

Al lloc web fem servir galetes pròpies i de tercers. Les galetes pròpies són les creades o gestionades per la Fundació Arquia i les galetes de tercers són les gestionades per altres entitats.

La Fundació Arquia utilitza galetes tècniques que permeten el funcionament i la prestació dels serveis oferts al lloc web, així com les galetes següents:

Galetes de la Fundació Arquia

Galetes de personalització (pròpies)

Permeten recordar informació a fi que l'usuari accedeixi al lloc web amb característiques determinades que diferenciïn la seva experiència de la d'altres usuaris. En particular, Arquia les utilitza per a recordar l'idioma seleccionat per l'usuari en posteriors sessions.

Galetes de tercers

Finalidad Entidad
Galetes d'anàlisi

Permeten el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris. La informació recollida mitjançant aquest tipus de galetes s'utilitza en l'estimació de l'activitat del lloc web, amb la finalitat d'introduir millores en funció de l'anàlisi de l'ús que fan els usuaris del lloc.

Facebook (més informació)

Google (com utilitza Google les galetes, tipus de galetes que utilitza Google e informació sobre Google Analytics)

Desactivació i eliminació de galetes

Pots configurar i rebutjar les galetes en qualsevol moment des de la pantalla de configuració de galetes. Recorda que «Si fas clic a "Desa els canvis" sense haver seleccionat cap casella, implicarà que rebutges totes les galetes».

Si acceptes l'ús de galetes i després les rebutges, algunes de les galetes romandran instal·lades al dispositiu. Si vols eliminar-les, podràs fer-ho des del teu navegador, segons s'indica més avall en aquest mateix apartat.

Així mateix, pots acceptar o bloquejar les galetes, o esborrar les teves dades de navegació (incloses les galetes) des del navegador que utilitzis. Per fer-ho, consulta les opcions i instruccions que ofereix el teu navegador. A continuació, facilitem els enllaços a les instruccions facilitades pels principals navegadors:
- Apple Safari
- Google Chrome
- Microsoft Edge
- Mozilla Firefox

Alguns tercers també ofereixen sistemes de rebuig (opt-out) o altres solucions per evitar l'ús de les dades recollides a través de les galetes:
Facebook:preferències d'anuncis i configuració d'anuncis

Google: Complement d'inhabilitació de Google Analytics, desactivar personalitzaciód'anuncis i extensió de Google Chrome per a fer opt-out de les galetes publicitàries de DoubleClick

Finalment, has de tenir present que la desactivació o eliminació de determinades galetes podria causar que algunes característiques o funcionalitats de la nostra pàgina web puguin quedar inoperatives, o bé no et puguem oferir serveis personalitzats.

Més informació sobre protecció de dades

En aquest apartat es facilita informació relativa al tractament de dades personals que completa la informació facilitada a la resta d'apartats d'aquesta política de galetes i a la Política de protecció de dades.

Destinataris de les dades:els tercers identificats a l'apartat 3 «Les galetes que fem servir a la Fundació Arquia».

Creació de perfils: es pot observar la navegació de l'usuari per crear un perfil en els termes i amb les finalitats que s'indiquen a l'apartat 3 «Les galetes que fem servir a la Fundació Arquia» d'aquesta política de galetes. Per a més detalls, pots consultar les polítiques de privacitat dels tercers identificats en aquest apartat.

Transferències a tercers països:Arquia no fa transferències a tercers països. En relació amb els tercers identificats a l'apartat 3 «Les galetes que fem servir a la Fundació Arquia», l'usuari pot consultar les seves polítiques de privacitat respectives per informar-se de les transferències que, si escau, realitzin.

Termini de Conservació

Les dades obtingudes es conservaran fins que l'usuari rebutgi l'ús de galetes i durant el temps necessari per atendre possibles responsabilitats derivades del tractament durant el termini de prescripció.