Àrea cultural /

Edicions

Sobre les edicions

Els audiovisuals i les publicacions produïts per la Fundación Arquia es distribueixen gratuïtament a totes les biblioteques de les escoles d'arquitectura i col·legis d'arquitectes de la Península Ibèrica perquè els estudiants i els arquitectes els puguin consultar. Es caracteritzen per una política editorial consolidada guardonada en diferents ocasions.

arquia/mestres

Adreça: Luis Fernández-Galiano

La col·lecció arquia/mestres és un programa cultural produït i editat per la Fundació Arquia, que consisteix en l'enregistrament d'entrevistes a arquitectes rellevants de l'arquitectura contemporània

arquia/la cimbra

La teoria de l'arquitectura ja no té la solidesa i la compacitat dels tractats antics. La condició actual és més lleugera i volàtil i es manifesta de manera ocasional en articles, debats o entrevistes.

arquia/documental

La col·lecció arquia/documental suposa la recuperació d'un material dispers i fins ara inèdit a Espanya que té un valor inestimable per al món de l'arquitectura.

Col·leccions