Àrea professional / Convocatòries

arquia Tesis

Edicions anteriors

Acerca de Tesis

Té com a objectiu accedir a les tesis més rellevants que s'hagin escrit a les escoles d'arquitectes per publicar-les i, d'aquesta manera, posar a l'abast del públic interessat en els estudis sobre arquitectura un valuós material que, d'una altra manera, resultaria difícil de consultar.

Segueix llegint >

Notícies arquia / tesis

X convocatòria arquia/tesis 2015. PARTICIPEU-HI!

Obertura de la X convocatòria del concurs biennal de tesis d'arquitectura, un concurs orientat a la selecció de tesis doctorals inèdites amb la intenció d'ampliar el fons editorial de la col·lecció arquia/tesis, que permet posar a l'abast del públic interessat un material valuós al qual, d'una altra manera, resultaria difícil d'accedir.

15 abril 2015

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari