Àrea professional / Convocatòries

arquia Tesis

VII edició 2018 - 2019. Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

visualitza

Edicions anteriors

Acerca de Tesis

Té com a objectiu accedir a les tesis més rellevants que s'hagin escrit a les escoles d'arquitectes per publicar-les i, d'aquesta manera, posar a l'abast del públic interessat en els estudis sobre arquitectura un valuós material que, d'una altra manera, resultaria difícil de consultar.

Segueix llegint >

Notícies arquia / tesis

XIII edición Concurso Bienal de Tesis de Arquitectura. Convocatoria Ibérica 2021

La Fundación Arquia lanza la XIII Edición del concurso bienal de Tesis de Arquitectura, orientado a la selección de tesis doctorales en arquitectura para su publicación en la colección arquia/tesis.

19 enero 2021

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari