Área Profesional / Convocatorias

Convocatoria Ibérica 2019

Ediciones anteriores

Acerca de Tesis

Su propósito es acceder a las tesis más relevantes que se hayan realizado en las escuelas de arquitectos para publicarlas y así poner al alcance del público interesado en los estudios sobre arquitectura un valioso material que, de otro modo, resultaría de difícil consulta.

Seguir leyendo >

Noticias arquia / tesis

X convocatòria arquia/tesis 2015. PARTICIPEU-HI!

Obertura de la X convocatòria del concurs biennal de tesis d'arquitectura, un concurs orientat a la selecció de tesis doctorals inèdites amb la intenció d'ampliar el fons editorial de la col·lecció arquia/tesis, que permet posar a l'abast del públic interessat un material valuós al qual, d'una altra manera, resultaria difícil d'accedir.

15 abril 2015