IV Convocatòria de la Beca d'Emprenedoria i Innovació en Arquitectura 2018

Emprenedoria
31 enero 2018

A partir de l'1 de febrer de 2018 us podreu inscriure a la IV convocatòria de la Beca Arquia d'Emprenedoria i Innovació en arquitectura 2018 per a l'adjudicació d'una beca destinada al desenvolupament d'un projecte de negoci al Vivero de Industrias Creativas Factoría Cultural en Matadero Madrid.

El projecte pot abastar qualsevol dels camps de la professió d'arquitecte.

La beca pretén fomentar la cultura de l'emprenedoria, donar suport a la creació d'iniciatives empresarials i impulsar la innovació en àmbits relacionats amb l'arquitectura, com a motor de creixement econòmic. A més, s'intenta oferir als candidats coneixements i eines que complementin la seva formació acadèmica, i impulsar nous projectes emprenedors sorgits a partir de valors com l'esforç, l'empenta i la innovació.

Podran optar a la beca aquells arquitectes titulats en alguna de les escoles d'arquitectura del territori espanyol o equips pluridisciplinaris integrats majoritàriament per arquitectes, amb una idea de negoci viable, creativa i innovadora.

La beca inclou una subvenció de 7.000 € i la matrícula per a una plaça al Vivero de Industrias Creativas Factoría Cultural en Matadero Madrid  durant un període de sis mesos. A banda dels serveis i recursos de Factoría Cultural, la Fundación Arquia posa a disposició dels arquitectes becats un assessor de reconegut prestigi en l'àmbit de la gestió del desenvolupament professional en l'arquitectura, que tutoritzarà el projecte mitjançant sessions presencials i en línia.

Inscriviu-vos abans del 2 d'abril de 2018 a les 12 del migdia.

Podeu consultar les bases de la convocatòria i obtenir més informació a l'apartat corresponent a la convocatòria actual al nostre web: http://fundacion.arquia.es/es/concursos/otrosconcursos/emprendimiento/arquitectura/Convocatoria?anyo=2018