Llista de tesis preseleccionades concurs arquia/Tesis 2017

13 diciembre 2017

El passat 20 de juny de 2017 es va tancar la XI convocatòria del concurs biennal de tesis d'arquitectura, arquia/tesis 2017 amb una participació de 176 tesis doctorals. Del 26 de juny al 27 de novembre, cada membre del jurat ha valorat els dossiers, i n'ha preseleccionat un total de 26. Després de realitzar les comprovacions oportunes sobre el compliment de les bases del concurs per part dels preseleccionats, i a través dels recursos i mitjans disponibles de la fundació per a aquest objectiu, es publica la llista respectiva.

Es contactarà en breu amb cada un dels autors per sol·licitar-los un exemplar de la tesi doctoral completa per a la segona fase del concurs. La convocatòria es resoldrà la primavera de 2018, quan es farà públic el veredicte del jurat.

Enhorabona als preseleccionats i un agraïment a tots els participants pel seu interès, la seva dedicació i l'alt nivell de les tesis presentades.

(Visualitza la llista de tesis preseleccionades arquia/Tesis 2017)
Fundación arquia, 13 de desembre de 2017