Área profesional / Convocatorias

arquia / investigación

Convocatoria 2019. Acto de entrega

O pasado xoves 20 de xuño de 2019, tivo lugar o acto de entrega da V Bolsa Arquia / Real Academia de Belas Artes de San Fernando de Investigación en Nova York 2019, que se levou a cabo na Sala de Columnas da academia. Asistiron ao acto o xurado da presente edición, membros do padroado da Fundación Arquia, académicos da Real Academia de Belas Artes de San Fernando e representantes de institucións do ámbito da arquitectura da Comunidade de Madrid.

Natalia Matesanz Ventura, arquitecta gañadora da V Bolsa de Investigación polo proxecto “Loisaida, una incubadora de urbanismos afectivodisidentes”, recolleu a bolsa da man de Javier Navarro Martínez, presidente da Fundación Arquia, e Fernando de Terán Troyano, director da Real Academia.