As cookies técnicas son necesarias para o funcionamento do sitio web e o uso por parte do usuario das diferentes funcionalidades e servizos que ofrece, como, por exemplo, os necesarios para: mantemento da sesión, diferenciación de usuarios, autenticación lexítima, control de compras ou operacións de banca a distancia, ou uso de elementos de seguridade. Outras cookies permiten ao usuario establecer as súas preferencias ou características de navegación, como a lingua, a configuración rexional ou o tipo de explorador utilizado. Tamén existen cookies analíticas en función de determinados criterios (frecuencia de acceso, contidos visitados, tempo de conexión, etc.) que permiten o estudo do comportamento na web para mellorar o servizo. Na mesma liña, existen outro tipo de cookies publicitarias que, mediante a observación de accesos e hábitos, facilitan a oferta de publicidade relacionada cos intereses do perfil do usuario.

Consentimento

Permiten lembrar información para que o usuario acceda ao sitio web con determinadas características que poden diferenciar a súa experiencia da de outros usuarios. En particular, Arquia utilízaas para lembrar a lingua seleccionada polo usuario en posteriores sesións.

Finalidad Entidad

Facebook (máis información)

- Apple Safari
- Google Chrome