Accede á descarga gratuíta dalgunhas das publicacións editadas pola Fundación Arquia.

Acceso a descargas gratuítas

Descubre os premiados da XI Bienal Iberoamericana de Arquitectura e Urbanismo celebrada en Asunción, Paraguai.

Ver catálogo

Materia informada.

Autor: Ignacio Borrego

Colección: arquia/teses 42

Deformación, conformación y codificación: procedimientos de almacenamiento de información en la materia.

Ficha publicación

Estrategias y efectos de escala

Autor: Luis Suárez Mansilla

Colección: Arquia/teses 41

A publicación aborda o estudo da escala como un concepto especificamente arquitectónico e certifica o seu valor instrumental dentro do proceso xerador da arquitectura.
Máis información

Guía tecnológica del arquitecto perito. Todo lo que no es medir es opinar.

Este libro está pensado como un manual práctico de consulta e non como un libro de lectura ao uso. Tampouco se trata dunha edición que estea xa rematada, senón que é un elemento vivo que pode sufrir engadidos e ampliacións.

Autor: Débora Serrano García

Colección: arquia/e-temas 6

Manhattank - Depósitos de vida

de Jorge Cobo Suspérregui, é un dos proxectos gañadores da XX convocatoria arquia/bolsas.
Baséase na metamorfose e recuperación dos watertanks, elementos icónicos situados en lugares singulares de Nova York
Coñece o resto dos proxectos gañadores

Centro de documentación

NUNONINA, un caso de éxito do Programa de reactivación profesional, de ARQUIA/SOCIAL por María Varona e Mónica Huang

Nunonina céntrase en deseñar paneis únicos con características acústicas para parede/teito e elementos téxtiles para separar espazos realizados con materias primas de alta calidade como la, feltro, sedas e outros téxtiles, que se traballan á man con técnicas tradicionais en distintas fases da súa execución. Non se trata de elementos técnicos acústicos con téxtiles industriais ao uso, senón de pezas personalizadas únicas que ademais de teren unha función técnica para mellorar as condicións acústicas dunha sala fronte ao ruído ambiental, posúen unha vocación claramente ornamental e artística.
Máis información

TRIARQ, de Martina Almela Sena, Martín Ortolá Sabater e Ángela Almela Sena, proposta gañadora do concurso Deseño dun xoguete para nenos hospitalizados (idade de 7 a 14 anos) do programa ARQUIA/SOCIAL

A proposta fomenta o xogo creativo e posibilita tanto o xogo individual como colectivo. As formas que pode adoptar o xogo tanto son xeométricas como orgánicas, polo que ofrece unha idea da arquitectura transversal e íntegra.

Liight, de Santiago Jiménez Cortés e Carlos Rosety, proxecto gañador da III Bolsa de Emprendemento Social, fomenta a sostibilidade e a responsabilidade a través de gamificación.

Liight de Santiago Jiménez Cortés e Carlos Rosety, como gañador polo seu gran potencial para contribuír á concienciación social a favor da sostibilidade e a responsabilidade cos recursos. O xurado tamén destacou que a idea de negocio presenta estratexias claras para o compromiso e que o equipo promotor demostrou competencias para levar a cabo o proxecto.

Máis información

CREAMUS ITALIA, da arquitectura á intercultura.

outro caso de éxito do Programa de reactivación profesional, de ARQUIA/SOCIAL, por Laura Cremonesi. A proposta baséase na procura e xestión de aloxamento para visitantes e estudantes estranxeiros na capital hispalense.
Máis información

NONAHI, de Ezequiel Collantes Gabella e Andrea Díaz Rozas, proposta gañadora do concurso Deseño dun xoguete para nenos hospitalizados (idade de 3 a 7 anos) do programa ARQUIA/SOCIAL

Área cultural

Lina Bo Bardi
Poesía Precisa

O documental indaga na traxectoria, personalidade e intereses da arquitecta italobrasileira mediante distintas entrevistas aos seus máis directos colaboradores.
Ver documental

John Lautner
Espacio infinito

O documental é o retrato dun arquitecto visionario marcado pola innovación e a inspiración, batallas interminables con códigos de construción.
Ver documental

Loisaida, incubadora de urbanismos afectivodisidentes

de Natalia Matesanz Ventura, proxecto gañador da V edición da bolsa de investigación en Nova York.
A proposta, a medio camiño entre o artístico-experimental e a investigación produtiva, explora as posibilidades de modificar o espazo físico e virtual da cidade mediante a participación das comunidades locais, estudando concretamente o barrio neoiorquino de Loisaida e o xeito en que se produciu nel esa modificación como práctica social e activista.
Coñece o resto de proxectos

Consideracións sobre a obra de Rafael Moneo

O ciclo de conferencias «Consideracións sobre a obra de Rafael Moneo», organizado co gallo da exposición «Rafael Moneo: Unha reflexión teórica dende a profesión. Materiais de Arquivo (1961-2016)» no Museo Nacional Thyssen-Bornemisza en 2017; propón un debate aberto sobre o legado e a vixencia da obra de Rafael Moneo a través dun conxunto de voces de distintas xeracións e procedencias.
Ver publicación

Pequeñas grandes píldoras de arquitectura.

Estes días de volta ao cole son propicios para se poñer ao día en diferentes aspectos, en definitiva, para intentar liberar as listaxes de tarefas que fomos acumulando.
Ir ao Blog

Área profesional

arquetipos

Los arquitectos son egocéntricos

Ir á revista dixital

blog

Piedras viejas, casa nueva.

Emilio Tuñón

Ir ao blog FQ

emprende FQ

A inserción laboral dos arquitectos acabados de graduar