Área cultural / edicións

Publicacións

Coleccións

Deontología y arquitectura

Manual para un ejercicio profesional digno

Autores: Eloy Algorri García, Gloria Gómez Muñoz

O obxectivo desta guía e ofrecer un manual didáctico e práctico, que dea a coñecer os principios nos que se fundamenta a ética profesional e a deontoloxía en arquitectura, para un exercicio contextualizado, digno e comprometido ca realidade na actualidade e no futuro máis próximo.

Colección e-temas 7

Entre(vistas) arquitectónicas

Autor: Octavio Mestre

Colección: la cimbra 13

Esta selección de Entre(vistas) arquitectónicas ten como finalidade amosar e establecer un conxunto de olladas cruzadas ou enfoques periféricos a través duns textos que tentan captar as sinerxías creadas entre varias disciplinas afíns, pois é importante que a arquitectura saia dos confíns do seu exercicio cotián: unha arquitectura ensimesmada non serve, nin tan sequera a nós mesmos.