A fundación

Sobre a fundación

En 1990, Arquia/banca crea a súa fundación e, dende os seus comezos, o seu obxectivo foi promover e difundir proxectos de carácter cultural, social, asistencial, profesional e formativo no eido da arquitectura, construción, deseño e urbanismo. Ao longo destes anos, foise axeitando ás circunstancias de cada momento e, na última década, triplicou a dotación destinada ás súas actividades en resposta ao aumento das necesidades do colectivo con motivo da conxuntura económica.

• Presentación
  • AS FUNDACIÓNS NON SON TAN SÓ INSTITUCIÓNS PARA O BEN COMÚN, SENÓN TAMÉN UNHA EXPRESIÓN DA SOCIEDADE LIBRE EN QUE QUEREMOS VIVIR. WALTER SCHELL

Fundación Arquia destaca polo seu continuo labor e preocupación constante na difusión da cultura arquitectónica co obxectivo de mellorar a imaxe do arquitecto e a súa obra na sociedade.

Os nosos valores baséanse en 4 alicerces básicos: A transparencia como resposta a unha sociedade cada vez máis esixente, sendo cristalinos á hora de mostrar, non só como se xestionan os recursos que recibimos, senón tamén mostrando o proceso de selección e adxudicación dos diferentes concursos que a fundación convoca, cuxo criterio común é a renovación anual de cada xurado ou tribunal.

A comunicación, como vehículo para chegar fluidamente a todos os axentes do sector. Con motivo do carácter extraterritorial intrínseco da Fundación, referénciase a web como punto de difusión e encontro, aproximando de forma global a realidade dos profesionais á sociedade, tanto no ámbito nacional coma internacional.

A participación e bo goberno, entendendo este como a capacidade de optimizar ao máximo os recursos.

O ámbito territorial da fundación esténdese a toda a Unión Europea e Latinoamérica, desenvolvendo principalmente a súa actividade en España. Inscrita no Rexistro de Fundacións do Ministerio de Cultura, co núm. 167, por Orde de 27 de xuño de 1990

Denominación social:

Fundación Arquia - NIF: G59417279 Inscrita no Rexistro de Fundacións do Ministerio de Cultura, co núm. 167, por Orde de 27 de xuño de 1990

• Organización
  • SE AS FUNDACIÓNS NON EXISTISEN, HABERÍA QUE INVENTALAS, PARA QUE REALIZASEN XUSTAMENTE O QUE A MIN ME PARECE A SÚA FUNCIÓN PRIMORDIAL: SER VANGARDA DA SOCIEDADE, VANGARDA SOCIAL. JOSÉ LUIS SAMPEDRO

Padroado e dirección

Según lo dispuesto en el artículo 11 de los Estatutos de la Fundación Arquia, el Patronato estará integrado por las personas que en cada momento sean miembros del Consejo de Administración de ARQUIA BANK, S.A. y su Director General, así como por un máximo de dos personas designadas por dicho Consejo de Administración.

Señalados con (*) los miembros de la Comisión Delegada

Francisco Javier Navarro Martínez

Presidente

Don Francisco Javier Navarro Martínez naceu en Zaragoza e dende 1973 é arquitecto titulado pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Navarra.
    Arquitecto de dilatada traxectoria profesional, levou a cabo múltiples proxectos de edificación no ámbito privado.
    Socio fundador de Arquia Caixa de Arquitectos no ano 1983 e conselleiro da mesma até o ano 2003, en que foi nomeado presidente da Caixa e da Fundación Arquia, fundación cuxo obxecto social é a promoción e fomento de fins de carácter cultural, social, asistencial, profesional e formativo no campo da arquitectura, a construción, o deseño, o urbanismo e, en xeral, de todo aquilo relacionado coa actividade dos arquitectos.

Alberto Alonso Saezmiera

Vicepresidente 1º

Arquitecto pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Sevilla, especialidade en Urbanismo (1975).
    Secretario do Colexio Oficial de Arquitectos de Málaga dende maio de 1977 até maio de 1979.
    Secretario do Colexio Oficial de Arquitectos de Málaga dende maio de 1981 até maio de 1983.
    Vogal da Xunta de Goberno do Colexio Oficial de Arquitectos de Andalucía Oriental durante 8 anos.
    Presidente do Colexio Oficial de Arquitectos de Málaga durante 8 anos (1983-1987 e 1993-1997).
    Fundador da Comisión de Cultura do Colexio Oficial de Arquitectos de Málaga.
    Fundador da Cooperativa de Arquitectos de Málaga.
    Vogal adxunto da Cámara de Comercio de Málaga durante 2 anos...

Carlos Gómez Agustí (*)

Arquitecto pola ETS de Arquitectura de Madrid
    Patrón da Fundación Arquia dende 1999
    Patrón da Fundación Arquitectura COAM dende 1993 a 2002
    Patrón da Fundación Do.co.mo.mo. dende 2006
    Membro da Comisión Delegada da Fundación Arquia de 2004 a 2011
    Membro da Comisión Técnica do Do.co.mo.mo. dende 2006
    Exercicio libre da profesión de arquitecto
    Premios de vivenda social en case 700 vivendas de protección en programas públicos (Móstoles, Madrid (5) e...

Fernando Díaz-Pinés Mateo (*)

Vocal

Fernando Díaz-Pinés Mateo (Ceuta, 1959).
    Arquitecto pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Madrid coa especialidade de Urbanismo en 1984.
    Doutor arquitecto (sobresaliente cum laude) pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Valladolid coa tese titulada «Santa Iglesia Catedral de San Antolín, de Palencia. Análisis e historia de la arquitectura de la “Bella Desconocida”» (1994)
    Profesor asociado na cátedra de Expresión Gráfica da Arquitectura (1989-1991) na ETSAM, profesor asociado de Proxectos Arquitectónicos (1991-1995), profesor titular interino (1995-1997) e profesor titular de universidade dende 1997, é responsable da materia de Proxectos I (hoxe Proxectos I e II do Grao en Fundamentos...

Montserrat Nogués Teixidor (*)

Vocal

MONTSERRAT NOGUES I TEIXIDOR, (Xirona 1955)
    Arquitecta pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Barcelona coa especialidade de Proxectos, Urbanismo e Historia, en 1983.
    Arquitecta responsable dos servizos culturais e biblioteca da demarcación de Xirona do COAC (1985-1990).
    Comisaria e deseñadora de diferentes exposicións; organizadora de obradoiros, ciclos de conferencias e coordinadora de diversas publicacións e libros de arquitectura do COAC.
    Arquitecta responsable da Área de Infraestrutura e Obra Pública do Concello de Calonge (2000-2003).
    Desenvolve a súa actividade profesional como arquitecta liberal e en colaboración con diferentes arquitectos e...

Sol Candela Alcover

Directora

En 1986 obtén o título de arquitecto, especialidade Edificación, pola Escola Técnica Superior de Arquitectura de Valencia. Premio proxecto fin de carreira pola Consellaría de Obras Públicas, Urbanismo e Transporte.
    Continua reciclaxe profesional tanto en materias técnicas, taxacións e valoracións, coma en lexislación do solo e intervención en patrimonio, que, unida á experiencia adquirida, lle permitiu coñecer e estudar mellor a arquitectura en relación coa sociedade e a figura do arquitecto.
    Dende a súa incorporación ao Colexio Oficial de Arquitectos da Comunidade Valenciana (COACV) realizou numerosos proxectos no exercicio ininterrompido da profesión á vez que ocupou distintos cargos dentro dos órganos de goberno da estrutura colexial...

Organigrama Fundación Arquia

A seguir podes descargar o arquivo PDF do organigrama de funcionamento da Fundación Arquia.

• Transparencia
  •  A transparencia e a rendición de contas son signos da identidade de Fundación Arquia. Como pon de manifesto a nosa visión, apostamos por ser unha organización cada día máis eficaz, eficiente, ben xestionada, orientada a resultados, transparente e comprometida con render contas á profesión e, en definitiva, á sociedade.

A transparencia e a rendición de contas son dous aspectos chave para manter a confianza e a credibilidade da profesión e a sociedade na Fundación Arquia.

Fundación Arquia audita anualmente as súas contas económicas, que se atopan inscritas nos rexistros públicos correspondentes. A través desta páxina, publicamos e actualizamos permanentemente toda a información da nosa actividade.

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario