Área profesional /

Foro

Acerca de Foro

Arquia/próxima mostra as realizacións das vindeiras xeracións de arquitectos españois, publicadas e explicadas polos seus autores. É un sitio aberto para aqueles que queiran coñecer e localizar a nova arquitectura española emerxente e pretende converterse nunha base de referencia que conecte cos arquitectos novos e ao mesmo tempo permita coñecer o contexto e as preocupacións actuais da arquitectura española nova.

VII Festival arquia/próxima 2020

"PUNTO DE INFLEXIÓN. Posiciones radicales para un mundo en cambio"

Ver festival 2020

VI festival Arquia Próxima