Área cultural /

Mediateca

Acerca de mediateca

A mediateca alberga unha filmoteca especializada, con máis de 1000 arquivos audiovisuais, que se erixe como unha plataforma única en Europa para o estudo, difusión e revalorización dos audiovisuais de arquitectura, mediante a dixitalización, preservación e exposición dos fondos audiovisuais existentes, facilitando o seu rexistro e custodia.

A mediateca tamén alberga unha filmografía, que recolle máis de 4000 rexistros de audiovisuais existentes tanto no seu fondo propio como nos fondos audiovisuais que custodian os colexios oficiais de arquitectos e as escolas de arquitectura do ámbito español. Con estas entidades, a Fundación Arquia acorda mediante convenios de colaboración a dixitalización dunha selección dos seus fondos para a súa visualización en liña na filmoteca, así como o rexistro de todos os seus títulos na filmografía, contribuíndo así á preservación dos seus fondos e á promoción da cultura e da investigación da arquitectura.

Fórum Barcelona 2004. Diálogos: Ciudad y ciudadanos del siglo XXI

Máis información

Alberto Campo Baeza
Labor of Love

Nun lugar de intensa calma onde, tras un día de choiva e néboa, se reflicte unha intensa luz na quietude do espello das profundas augas do maxestoso río Hudson

London

Patrick Keiller

Documental no que Patrick Keiller estuda a paisaxe e a xeografía económica británica.
Ver filmografía

La Torre del Gas en Barcelona

Taller Práctico Arquitectura y Cine ETSAB

Dirección Maria Mauti Dirección Curso Arquitectura e Cine ETSAB: Antonio Pizza Partindo da base do Curso Arquitectura e Cine 2019

Lina Bo Bardi

Poesía Precisa

É unha das voces máis singulares da arquitectura do século XX. Dende a súa condición de arquitecta no Brasil, un país, primeiro estranxeiro, e despois apaixonadamente propio, Bo Bardi soubo adaptar a modernidade estética aprendida na súa Italia natal ao servizo do público.

Coleccións

Cifras

Últimas novas

Las conferencias organizadas por e-flux, en arquia/filmoteca

La Fundación Arquia y la plataforma  e-flux han firmado un convenio de colaboración para la incorporación de sus conferencias y mesas redondas a la Mediateca de Fundación Arquia.

filmoteca
18 mayo 2021

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario