Área cultural /

Coleccións

arquia/mestres

Dirección: Luis Fernández-Galiano

A colección arquia/mestres é un programa cultural ideado, producido e editado pola Fundación Arquia consistente na gravación de entrevistas a arquitectos relevantes da arquitectura contemporánea

arquia/a cimbra

A teoría da arquitectura xa non posúe a solidez nin a compactidade dos antigos tratados. A súa condición actual é máis liviá e volátil e maniféstase dun modo ocasional en artigos, debates ou entrevistas.

arquia/documental

A colección arquia/documental supón a recuperación dun material disperso e ata agora inédito en España de inestimable valor para o mundo da arquitectura.

Acerca de edicións

Os audiovisuais e as publicacións producidos pola Fundación Arquia son distribuídos gratuitamente a todas as bibliotecas das escolas de arquitectura e colexios de arquitectos da Península Ibérica, para a súa consulta por parte de estudantes e arquitectos. Caracterízanse por unha política editorial consolidada que foi galardoada en diferentes ocasións.

Últimas novas

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario