Área cultural /

Edicións

Acerca de edicións

Os audiovisuais e as publicacións producidos pola Fundación Arquia son distribuídos gratuitamente a todas as bibliotecas das escolas de arquitectura e colexios de arquitectos da Península Ibérica, para a súa consulta por parte de estudantes e arquitectos. Caracterízanse por unha política editorial consolidada que foi galardoada en diferentes ocasións.

arquia/mestres

Dirección: Luis Fernández-Galiano

A colección arquia/mestres é un programa cultural ideado, producido e editado pola Fundación Arquia consistente na gravación de entrevistas a arquitectos relevantes da arquitectura contemporánea

arquia/a cimbra

A teoría da arquitectura xa non posúe a solidez nin a compactidade dos antigos tratados. A súa condición actual é máis liviá e volátil e maniféstase dun modo ocasional en artigos, debates ou entrevistas.

arquia/documental

A colección arquia/documental supón a recuperación dun material disperso e ata agora inédito en España de inestimable valor para o mundo da arquitectura.

Coleccións

Últimas novas

Documental en DVD+libro: arquia/documental 38. LINA BO BARDI. POESÍA PRECISA

La colección arquia/documental presenta su último volumen 38, un documental sobre la arquitecta italobrasileña LINA BO BARDI, dirigido por Belinda Rukschcio (Austria/Alemania, 2013-54') con textos del arquitecto y profesor italiano Giacomo Pirazzoli.

22 febrero 2019

Nuevo documental en DVD+libro: arquia/documental 37. PETER ZUMTHOR. LA PRÁCTICA DE LA ARQUITECTURA

La colección arquia/documental presenta su último volumen 37, un documental sobre el arquitecto suizo PETER ZUMTHOR, dirigido por Michael Blackwood (Estados Unidos, 20112-58').

4 enero 2019

Novo documental en DVD+libro: arquia/documental 36. JOHN LAUTNER. ESPACIO INFINITO

A colección arquia/documental presenta o seu volume 36, o documental «John Lautner. Espacio infinito», dirixido por Murray Grigor (Estados Unidos, 2008, 91 min).

13 junio 2018

Documental en DVD+libro: arquia/documental 35. BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE

A colección arquia/documental presenta o seu volume 35, o documental BAUHAUS. O MITO DA MODERNIDADE, dirixido por Kerstin Stutterheim e Niels Bolbrinker (Alemaña, 1998/2009-104').

26 julio 2017

PREMIOS FAD 2017 PENSAMENTO E CRÍTICA: ARQUIA/MESTRES

A colección ARQUIA/MESTRES obtivo a mención do xurado 2017 nos PREMIOS FAD 2017 PENSAMENTO E CRÍTICA: «Polo labor documental do autor e a editorial», nas súas edicións dedicadas aos mestres arquitectos FEDERICO CORREA, ANTONIO LAMELA e ANTONIO VÁZQUEZ DE CASTRO.

Ver tráiler>

16 mayo 2017

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario