Área Profesional / Convocatorias

arquia Próxima

VIII Edición 2020-2021: Resiliencia. Un equilibrio dinámico.

Autor rehabilitación foto: Lorenzo Jurina

Máis información

0

VII Festival arquia/próxima 2020: Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

Máis información

VI Festival arquia/próxima 2018: PRÁCTICAS RELEVANTES

O comisario Iñaki Carnicero, invita a reflexionar sobre o paradoxo producido polo éxito internacional da arquitectura española
Ver foro en diferido

VII Edición 2018 - 2019. Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

ver

6 Edicións anteriores

Ver edicións anteriores>

Foros anteriores

Acerca de Próxima

é o programa cultural da Fundación Arquia, concibido para lles ofrecer apoio aos arquitectos españois nos dez primeiros anos de exercicio profesional e baseado na difusión, promoción e posta en valor das súas realizacións e principios como profesionais.

Seguir lendo >

Novas arquia / próxima

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario