Área profesional / Convocatorias

arquia Bolsas

ESCOLAS
Destinos

Fun pola arquitectura e volvín con moito máis.

Experiencia en Aires Mateus e Associados Lisboa

Acerca de Bolsas

O obxectivo das bolsas é dar aos candidatos a posibilidade de complementaren mediante prácticas profesionais os coñecementos adquiridos durante a súa formación, así como contribuír ao achegamento dos eidos profesional e académico facilitando o acceso dos beneficiarios a cualificados estudios europeos de arquitectura.

Así mesmo, o programa fomenta a mobilidade dentro de Europa, ao entendela como un factor enriquecedor do desenvolvemento persoal. A práctica realizarase, necesariamente, nun estudio de arquitectura situado nunha comunidade autónoma distinta da de residencia ou estudo do bolseiro.

Seguir lendo >

Últimas novas / Bolsas

VIII Convocatoria de Ayudas Arquia Social a Estudiantes de Arquitectura

Arquia Social pone en marcha la VIII Convocatoria del programa Ayudas Arquia Social para Estudiantes, con el fin de facilitar los medios para permitir el inicio y la continuación de estudios de Arquitectura a aquellas personas que tienen dificultades en el abono de sus estudios o necesidades especiales.

4 enero 2024

VI Convocatoria arquia/becas — Formación

La Fundación Arquia ha abierto la inscripción a la VI Edición de arquia/becas — Formación  para la adjudicación de 13 becas para talleres y postgrado en centros de referencia. La beca está destinada a estudiantes de arquitectura y jóvenes arquitectos de Escuelas de Arquitectura de España y Portugal.

2 enero 2024

XXV Convocatoria arquia/becas — Prácticas Profesionales de Arquitectura

La Fundación Arquia abre la inscripción a la XXV Edición de arquia/becas—Prácticas Profesionales de Arquitectura  para la adjudicación de 45 becas de prácticas profesionales a estudiantes de arquitectura y jóvenes arquitectos de las escuelas de arquitectura de España y Portugal.

18 diciembre 2023

XXIV Convocatoria Becas Arquia 2023

La Fundación Arquia lanza la XXIV Convocatoria Becas Arquia 2023 para la adjudicación de 48 becas para estudiantes de arquitectura y jóvenes arquitectos de las escuelas de arquitectura de España y Portugal.

11 enero 2023

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario