Área profesional / Convocatorias

arquia Bolsas

Manhattank - Depósitos de vida

de Jorge Cobo Susperregui, é un dos proxectos gañadores da XX convocatoria arquia/bolsas.
Baséase na metamorfose e recuperación dos watertanks, elementos icónicos situados en lugares singulares de Nova York
Coñece o resto dos proxectos gañadores
ESCOLAS
Destinos

Fun pola arquitectura e volvín con moito máis.

Experiencia en Aires Mateus e Associados Lisboa

Acerca de Bolsas

O obxectivo das bolsas é dar aos candidatos a posibilidade de complementaren mediante prácticas profesionais os coñecementos adquiridos durante a súa formación, así como contribuír ao achegamento dos eidos profesional e académico facilitando o acceso dos beneficiarios a cualificados estudios europeos de arquitectura.

Así mesmo, o programa fomenta a mobilidade dentro de Europa, ao entendela como un factor enriquecedor do desenvolvemento persoal. A práctica realizarase, necesariamente, nun estudio de arquitectura situado nunha comunidade autónoma distinta da de residencia ou estudo do bolseiro.

Seguir lendo >

Últimas novas / Bolsas

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario