Área profesional / Convocatorias

arquia Teses

VII Edición 2018 - 2019. Punto de inflexión. Posiciones radicales para un mundo en cambio.

ver

Edicións anteriores

Acerca de Teses

O seu propósito é acceder ás teses máis relevantes que se realizaron nas escolas de arquitectos para publicalas e así pór ao alcance do público interesado nos estudos sobre arquitectura un valioso material que, doutro xeito, resultaría de difícil consulta.

Seguir lendo >

Novas arquia / teses

XIII edición Concurso Bienal de Tesis de Arquitectura. Convocatoria Ibérica 2021

La Fundación Arquia lanza la XIII Edición del concurso bienal de Tesis de Arquitectura, orientado a la selección de tesis doctorales en arquitectura para su publicación en la colección arquia/tesis.

19 enero 2021

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario