Área profesional / Convocatorias

arquia Teses

Edicións anteriores

Acerca de Teses

O seu propósito é acceder ás teses máis relevantes que se realizaron nas escolas de arquitectos para publicalas e así pór ao alcance do público interesado nos estudos sobre arquitectura un valioso material que, doutro xeito, resultaría de difícil consulta.

Seguir lendo >

Novas arquia / teses

X convocatoria arquia/tese 2015. PARTICIPA!

Apertura da X convocatoria do concurso bienal de Tese de Arquitectura, concurso orientado á selección de teses doutorais inéditas coa intención de incrementar o fondo editorial da colección arquia/tese, poñendo ao alcance do público interesado un valioso material que, doutro xeito, resultaría dificilmente accesible.

Teses
15 abril 2015

Rexístrate na Fundación

Rexístrate como usuario da Fundación nos diferentes perfís de usuario