Fallo do xurado da 11.ª convocatoria do concurso bienal de teses de arquitectura arquia/teses 2017

Teses
31 mayo 2018

O pasado mes de abril, o xurado da 11.ª convocatoria do concurso bienal de teses de arquitectura, presidido por Félix Solaguren-Beascoa e composto por María José Aranguren, Carmen Espegel, Carlos García Vázquez, Laura Martínez de Guereñu, Naiara Montero e Juan Manuel Palerm, así como José Antonio Sosa-Saavedra, director da colección arquia/teses, quen actuou como secretario (con voz, sen voto), resolveu outorgar os premios e mencións ás teses seguintes:

1.º premio: «Lo infra-leve:acciones y proyectos frágiles» de Evelyn Alonso Rohner
2.º premio: «Las casas de Arne Jacobsen. El patio y el pabellón» de Berta Bardí i Milà

Mencións
1.ª mención: «Ni lo uno, ni lo otro: posibilidad de lo neutro en arquitectura» de Silvia Colmenares Vilata
2.ª mención: «Asplund versus Lewerentz» de Héctor Fernández-Elorza
3.ª mención: «El nadador de Cap Martín y otros cuentos de arquitectura» de Fernando Carrascal Calle
4.ª mención: «Cuerpo y casa: hacia el espacio doméstico contemporáneo (...)» de Gonzalo Pardo Díaz

Tras a preselección de 26 teses de doutoramento na primeira fase, na reunión do xurado resultaron finalistas 16 teses, entre as que se deliberou a concesión dos premios arriba indicados. (Consultar o acta do fallo do concurso)
Segundo se establece nas bases do concurso, a Fundación Arquia só ten o compromiso de publicar as dúas teses premiadas (1.º e 2.º premio), atendendo ao calendario e orzamento editorial, e sempre que se constate o carácter inédito delas e se xestionen os dereitos de autoría pertinentes, tanto do contido escrito coma do material gráfico.

Todos os participantes desta segunda fase recibirán a notificación/certificado respectivo no transcurso destes días por parte da Fundación Arquia.
Queres agradecer a participación e o grande interese que suscita cada ano a convocatoria, así como o alto nivel das teses presentadas.

Fundación Arquia, maio de 2018