Centre d'Informació / Catàleg

Sobre la

Sobre el catàleg

El Centre de Documentació és un espai per a la preservació i l'accessibilitat dels documents, tant físics com digitals, del patrimoni bibliogràfic, audiovisual i documental de la Fundació Arquia i d'altres continguts d'interès relacionats amb l'arquitectura.

Es tracta d'un servei de visualització i consulta del fons documental de la Fundació Arquia, que es configura bàsicament en línia i que permetrà la consulta física a la seu de Fundació com un servei bibliotecari de consulta, però no de préstec.

Dirigit a institucions, investigadors, professionals i estudiants nacionals i internacionals, es caracteritza per la seva interdisciplinarietat tant en els continguts com en els usuaris.

Està normalitzat en llenguatge informàtic segons les normes de catalogació internacional perquè les referències es puguin importar i exportar. D'aquesta manera s'ofereixen sistemes de descàrrega i intercanvi de dades útils i es proporcionen serveis d'informació apropiats, fiables i eficients.

Registreu-vos a la Fundació

Registreu-vos com a usuari de la Fundació en els diferents perfils d'usuari