Àrea professional / Convocatòries

Investigació

Quant a Beques Arquia / Reial Acadèmia de San Fernando d'Investigació a Nova York

ANTECEDENTS

La Fundació Arquia i la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando han constatat que actualment hi ha una manca de suport específic per al desenvolupament de projectes d'investigació en l'àmbit de l'arquitectura. És per això que ambdues institucions han realitzat un conveni de col·laboració per iniciar el programa Beques Arquia en Investigació, amb la finalitat de crear les condicions i facilitar els mitjans per impulsar la realització de projectes d'investigació duts a terme per arquitectes.

OBJECTIUS

La Fundació Arquia i la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando, amb la finalitat d'impulsar la investigació en l'àmbit de l'arquitectura, convoquen una beca per a la realització d'un projecte innovador o d'investigació en l'àmbit de l'arquitectura a la ciutat de Nova York, que contribueixi a fer de la Reial Acadèmia una plataforma i laboratori d'experimentació internacional de l'arquitectura espanyola. La beca es desenvoluparà durant un període de sis mesos de durada i està dirigida a arquitectes titulats.

DESCRIPCIÓ

La beca permet als arquitectes el desenvolupament d'un projecte d'investigació durant sis mesos, en el marc d'una institució acadèmica de prestigi a Nova York, amb la qual cosa es beneficien de residir en una de les ciutats considerada com a centre d'innovació, amb una gran activitat en creació cultural i difusió del coneixement.

Els centres de referència per al desenvolupament de la beca d'investigació són l'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Columbia, l'Acadèmia Americana d'Arts i Lletres i l'Institut Cervantes de Nova York.

ESTRUCTURA

El programa s'estructura en convocatòries anuals, que mitjançant equips successius de jurat, seleccionen aquells projectes d'investigació innovadors i viables, amb un potencial d'impacte en l'àmbit de l'arquitectura.
 La publicació de la convocatòria, així com la selecció i adjudicació de la beca, es realitza en el segon trimestre de l'any. El desenvolupament del projecte d'investigació s'iniciarà el setembre d'aquell mateix any, amb una durada de sis mesos.

Regístrate en la Fundación

Registrate en FQ para poder acceder, publicar o inscribirte a las ofertas de la Bolsa de Trabajo, entre otros servicios.