Àrea professional / Convocatòries

arquia/investigació

Convocatòria 2019. Acte de lliurament

Dijous passat, 20 de juliol de 2019, va tenir lloc l'acte de lliurament de la I Beca Arquia / Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando d'Investigació a Nova York 2019, que es va dur a terme a la Sala de Columnes de l'Acadèmia. Van assistir a l'acte el jurat de l'edició actual, membres del patronat de la Fundació Arquia, acadèmics de la Reial Acadèmia de Belles Arts de San Fernando i representants d'institucions de l'àmbit de l'arquitectura a la Comunitat de Madrid.

Natalia Matesanz Ventura, arquitecta guanyadora de la V Beca en investigació pel projecte «Loisaida, una incubadora de urbanismos afectivodisidentes», va recollir la Beca de la mà de Javier Navarro Martínez, president de la Fundació Arquia, i Fernando de Terán Troyano, director de la Reial Acadèmia.